...kolme yötä jouluun on
:heart:
Sais kyllä tässä vaiheessa tätä päivää olla vaikka just ja heti! Siis siunaa ja varjele vaan, olihan taas aamuheräämistä. Ensinnäkin - nukkuminen tai ylipäätänsä sen yrittäminen on ihan haitarista. Meillä meni saunanjälkeinenelämä ihan mullinmallin, sillä ykskaks ipanista yksi oli pakannut kimpsunsa ja kampsunsa :O ja ilmoitti lyhyesti ja ytimekkäästi että "..auto kuljettajineen alle heti, kits. Osoite on xxxxx." Haa - kiitos etukäteisilmottelusta vaan, ei muuta kuin suorin vartaloin kerien saunanlauteilta ratin taakse ja reinon kanssa logistiikkahommiin. Pyyhkeet sain jätetyksi sisätiloihin ja itelleni suitsait vaatetta kehiin.
Pyh ja pah, sitten oli tuvassa jäljellä kaksi karkkipäivänloppuörvellysoireissa eli iltawillit kohdallansa. Siinä kun kymmenen jälkeen istu huokasemaan misterin kanssa sohvalle aivotoiminnan osoittaessa lehmäasentoa - ja mä en millään muotoa sitten pilkkaa lehmien päänkäyttöä, ne ovat ihania elukoita ja varmasti siellä liikkuu muutakin kuin pelkät korvat - niin hiipi mieleen, että: joululahjakääräisytalkoot.
Siitä se halvatunmoinen säntäily sitten alkoi. Että minnekä olin sitten ehtinyt jemmata ne lahjapaperit?? Pakettinauhat?? Sakset!!?? Ja missä kaapissa, ylipäätänsä missä kerroksessa olikaan kummituslapsosille varatut yllätykset, omista sitten puhumattakaan :snotty:... Eikä siitä tietenkään selviytynyt ilman paria siideriä :ashamed:...mitkä sitten harjoituksen puutteesta kihahti sitten niin tämän haltiattaren huppuun että :O! Mutta hihitellessä ja karmeesti misterin kanssa sipistellessä löydettiin kaapeista jotakin ja saatiin sitten muutamat paketit aikaiseksi. Yhtään en kyllä mene kattomaan ollenkaan nyt, että minkälaista mahtoikaan se työnjälki olla
....menee tonttujen piikkiin.
Ja koska se sitten virahti huolella aamuyön hiljaisille tunneille tämä askartelurupeama - ja vielä hemmetti jäi hommaa sillä saralla - niin tilulii, aamu tuli vähän nopsasti. Kahden hetivalmiskiukkuisten kullanmurujen keralla. Eli - lyhyestä virsi kaunis
- mä kittaan sujuvasti tässä isoja mukillisia kahvia ja yritän olla seesteisenä ja hymistelevänä, sillä nämä kaksi /&¤&%¤&/%(/&%/(-päätä ovat olleet aivan |O. Kunnon käsirysykin on torpassa jo koettu ja erotuomaroinnin johdosta mä laitoin tappelupukarit nurkkiin seisomaan, kun ei mennyt sana perille. Nyt sitten tuossa mulkoilevat toisiansa pahasti ja muakin, pukevat itsiänsä ulos, joten hetken rauha tulossa...
Lisää kahvia, ärrgh. Ja huomenrauhaa kaikille teille muille :kiss:...mä opettelen laskemaan pariinsataan....