Millaista on Nastolassa asua???

  • Viestiketjun aloittaja nastolaanko
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä vaan;17466166:
Otsikossa kysytään millaista on Nastolassa ja se ei todellakaan ole vain keskustan niinitiellä. Nastolaan kuuluu idyllinen Uusikylä jossa ei häiriöitä ole koskaan, Ruuhijärvi/Immilä jos tykkää enemmän maaseudun rauhasta, Villähde jos tykkää enemmän pienistä tonteista ja ahtaasta asumisesta, Kirkonkylä jossa siniset järvet näkyy kaikkialle, Rakokivi jos tykkää elämästä ympärillään, ja pahamainen´nastonharju jos vuokralla tahtoo asua.
Ja niin ihanat ratsutien korkeat kerrostalot.
Päiväkoteja on kehuttu.
 
ja pöh
ratsutiellä 70-luvun punatiiliset kerrostalot niissä on pilviveikkoja parissakin talossa. ja mihin jäi pekkalantien alue ja niinitie? ennen niinitie oli paha vaan ei kuulemma enään nykysin pekkalantien taloja homeessa.uusikylä alue hiljanen ei kauppoja tai mitään.
 
et usko ennen kuin näet
yhtään fiksumman ihmisen pahin virhe on astua jalallakaan tuolle paikkakunnalle, yhtään mukavaa ihmistä et löydä ja tuo terveyskeskus on yksi vitsi, en keksi yhtään ainoaa hyvää asiaa koko paikkakunnasta tai sen ihmisistä
 
hmph
Minusta täällä on hyvä asua. Terveydenhuolto on toiminut hyvin tämän vajaa 20v mitä olentäällä asunut, kouluja on ja niihin lyhyet matkat, kauppoja yms palveluita on. Jos erikoisempaa haluaa niin lahti on lähellä. Vuokra-asuntoja on paljon ja ne on edullisia, halvimmat yksiöt on reilu 300e. Normi kaksio tai kolmio 400-700e.

Juoppoja ja hulluja täällä kyllä on mutta ne ovat tuolla ratsutien uumenissa joten eipä haittaa minua. Myös nuorisorikollisuutta on jonkin verran mutta ei liikaa että häiritsisi pahasti.
 
vierailija
Minusta täällä on hyvä asua. Terveydenhuolto on toiminut hyvin tämän vajaa 20v mitä olentäällä asunut, kouluja on ja niihin lyhyet matkat, kauppoja yms palveluita on. Jos erikoisempaa haluaa niin lahti on lähellä. Vuokra-asuntoja on paljon ja ne on edullisia, halvimmat yksiöt on reilu 300e. Normi kaksio tai kolmio 400-700e.

Juoppoja ja hulluja täällä kyllä on mutta ne ovat tuolla ratsutien uumenissa joten eipä haittaa minua. Myös nuorisorikollisuutta on jonkin verran mutta ei liikaa että häiritsisi pahasti.
 
vierailija
Muuttakaa kausalaan! Se on seuraava junastoppi nastolasta. Ainakin terveydenhoitopalvelut toimivat loistavasti. Tosin mekin joudumme päivystystapauksissa käyttämään nastolan tk:ta ja se on kyllä syvältä.
Nastolan terveyspalvelut toimi uskomattoman hyvin ainakin vuonna 85, kun oltiin Villähteelle muutettu ja kävin ekaa kertaa Nastolan arvauskeskuksessa kovien vatsakipujen takia. Menin sinne äidin kanssa ja jouduttiin jonottamaan. Pian siihen tuli semmonen ukko, joka alkoi heittää jotakin juttua. Sillä oli semmonen naama, niin kuin olisi vappunaamari ollut naamalla. No, se naama ja sen jutut yhdessä alkoivat naurattaa mua niin paljon, että ne vatsakivut lähtivät sillä pois. Ei tarvittu lääkäriä, tän ukon kuminaama ja vitsit poistivat vatsavaivat. Olin silloin 14-vuotis pentu.
 

Yhteistyössä