No et kait ollut ainoo. Eikös se aamuseisokki oo ihan normaalin ja terveen nuoren miehen merkki.Armeijassa vitutti, kun aamuherätyksessä piti nousta herätyksen tultua välittömästi jonoon tuvan ovelle ja meikäläinen lähinnä ovea nukkuvana jouduin olemaan ensimmäinen. Teltta pystyssä nolona joka kerta, mutta sitten vain päätin, että minä en välitä ja seisoin ylpeänä seisokkini kanssa etummaisena.
Kuinka vanha kepsis oikein on? :ONuorenpana esimerkiksi tanssiessa hidasta jonkun suht tuntemattoman kanssa. Nythän se on vaan iloinen asia jos joskus seisoo.
Noh, ehkä parempi kuitenkin jonon ensimmäisenä, kuin tappituntumassa peremmällä.Armeijassa vitutti, kun aamuherätyksessä piti nousta herätyksen tultua välittömästi jonoon tuvan ovelle ja meikäläinen lähinnä ovea nukkuvana jouduin olemaan ensimmäinen. Teltta pystyssä nolona joka kerta, mutta sitten vain päätin, että minä en välitä ja seisoin ylpeänä seisokkini kanssa etummaisena.
Ehkä tämä tuorein tapaus vain tuntuu noloimmalta...Eli missä paikassa ei olis tarvinu alkaa stondaamaan ?
Eikö naiset ota useinkin aurinkoa bikineissä ihan vain aurinkoa ottaakseen?Taisi olla vaimon siskolta tahallinen provosointi.
Tai sitten vain löysi huumoria tilanteesta. Kertoo aika paljon sinusta, että pidät bikineissä auringonottoa jonkinlaisena seksuaalisena provosointina.Ei minulla ole mitään tilastoa ihmisten keskimääräisistä sisäisistä motiiveista, mutta tuossa tilanteessa nainen näytti ainakin tykkäävän siitä, mitä oli saanut aikaan.
Saisko siitä kuvaa ?Joskus teininä olin uimassa kaverin, kaverin isosiskon, sen kaverin ja kaverin äidin kanssa. Niin kauan oli hauskaa kunnes tytöt meni rannalle ottamaan aurinkoa ja näkymistä sekä hormooneista johtuen uikkarit kävi kovin ahtaiksi. En todellakaan ajatellut porskuttaa rannalle teltta pystyssä, joten ei siinä muu auttanut kuin jäädä yksin bonttoonille istuskelemaan kun muut teki jo rannalta lähtöä. "Mä jään vielä uimaan! Tuun sitten myöhemmin perässä.."
Saitko siitä kuvaa ?Mulla on nainen esimiehenä. Se oli hankkinut tiukat seksikkäät nahkahousut. Kun se tuli mulle keskustelemaan niin se näki, että mä reagoin.