Mies mikä on noloin tilanne missä olet saanut seisokin ?

  • Viestiketjun aloittaja onko joku
  • Ensimmäinen viesti
"riku"
Kerran nuorempana uintikisoissa.Olin ennen naimisiinmenoa himourheilija ja olin mukana monet uintikisat.Nykyinen vaimoni oli katsomossa,mutta lempi ei kyl sieltä leiskunu vaan tavattiin myöhemmin baarissa muissa merkeissä.
 
hipsterström
Aikoinaan mulla rupes seisomaan uimarannalla(tietysti paljon porukkaa). Mulla oli sellaiset typerät lyhyet uikkarit, missä pippeli menee koko ajan jompaankumpaan lahkeeseen ja pää näkyy, kun seisoo. Ei siinä sinällään mitään hätää ollu, kävin istumaan pohjaa vasten vedessä ni tuskin kukaan näki, mut otti pannuun.
 
Pessimisti
Joskus teininä olin uimassa kaverin, kaverin isosiskon, sen kaverin ja kaverin äidin kanssa. Niin kauan oli hauskaa kunnes tytöt meni rannalle ottamaan aurinkoa ja näkymistä sekä hormooneista johtuen uikkarit kävi kovin ahtaiksi. En todellakaan ajatellut porskuttaa rannalle teltta pystyssä, joten ei siinä muu auttanut kuin jäädä yksin bonttoonille istuskelemaan kun muut teki jo rannalta lähtöä. "Mä jään vielä uimaan! Tuun sitten myöhemmin perässä.."
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
entinen koululainen
Joo, no mulla oli seisokkien kanssa ongelmia useamman vuoden ajan. Pahimmillaan saattoi alkaa seisomaan ihan esimerkiksi matematiikan tunnilla. Ikää tuolloin 26v. Ja siinäpä sitä sitten olet, kun sattuu ihan helvetisti, jölli työntyy farkun lahkeeseen ja sen 30 naamaa ihmettelee mitä se pyörii.

Ja eipä tuo seisokki aikaa tai paikkaa katsonut. Ja saattoi seisoa koko päivän putkeen. Syytä yrittivät lääkärissä arvailla, mutta eivät osanneet antaa muuta kuin rentouttavia.

Siskot joskus kutsuivatkin leikkisästi sonniksi, kun vanhempienkin luona käydessä vaan napotti pystyssä ja eihän se laske millään.

Ja värikkäimpiä hetkiä opiskelijaelämästä oli, kun eräs yhdenyön seura totesi ihan päin naamaa, että periaatteessa kun sammut, niin sinut voi raiskata niin monesti kuin haluaa. Ja ihan varmasti olisi voinutkin, mutta päädyimme jatkamaan touhua ihan vapaaehtoisesti luokseni.

Tuo vaiva on minulla edelleen ja voitte arvata miten v-mäistä on mennä pitämään kalvosulkeisia isolle yleisölle seisokin aikaan? Eihän se kovin mieltä ylentävää ole..
 

Yhteistyössä