The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä kuolee töissä porukkaa harva se päivä ja joskus montakin samalle päivälle.. Ei siitä tarvii stressiä vetää (jos ei ole aiheuttanut tuonpuoleiseen siirtymistä.....ainakaan tahalleen....)

Kirjaan aina nimettömät paketit. Ei oo niin hienoja lahjoja että tarvii kehua ostajalla..

Omalle anopille ostin karvahatun ja aitoa nahkaa olevat rukkaset. ei tarvi niien kanssa kun pakkasta enää
..
Toi on kyllä aika hyvä!

Mä en nyt jotenkin kekkaile mitä mä ostaisin. Tykkää hääriä kyökissä ni ajattelin jotakin keittiöön liittyvää. Jospa joku hyvä kattila tai pannu. En oo vaan ihan mitä merkkiä sen pitäisi olla. Täytys käydä salaa viinkoloppuna kyttäämässä hänen keittiönkaappeja kun hän on meillä, jospa siellä olis tilaa uudelle tulokkaalle.:D
 
Miulle tuo anopin "lahjominen" on ollu lähinnä semmonen joulumuistaminen ku ollaan kuitenkin menty hänen luo syömään ja aattoiltaa istumaan.

On parin sukulaisen kanssa sovittu sekin ettei lahjoja aikuisten kesken vaihdeta.
Melläkin on ollut vähän tämän suuntaisesti.
Anoppi on ainoa aikuinen jolle annan paketin.
Miehelle harkitsin että jos olisin ostanut jotkut paremmat kuulokkeet, mutta
en oo osannu päättää mitkä joten voip olla että jää ilman.:D
 
Viimeksi muokattu:
Mä nyt sitten ostin sen sodastreamin jouluks, kun isoin sitä toivoi.
Saas nähä millaista juomaa sillä saa aikaiseks.

Makuvinkkejä otetaan vastaan, ne litkut käyn ostamassa tänään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä nyt sitten ostin sen sodastreamin jouluks, kun isoin sitä toivoi.
Saas nähä millaista juomaa sillä saa aikaiseks.

Makuvinkkejä otetaan vastaan, ne litkut käyn ostamassa tänään.
Sitruuna-lime ainakin on ihan jees, ja muistaakseni tykkäsin myös päärynästä. Cola ja jaffa oli mun mielestä vähän tunkkasia. En muista enää, en käyttäny mokomaa vekotinta sen jälkeen ko sain pullautettua kakaran ulos.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä