The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi puru on voimakkaampaa kuin suihke. Meidän kissoilla on lelu jonka sisällä on tota purua ja ne on ihan sekasin ja pöllyssä siitä. Toinen onnistuu aina saamaan rähinäminttua ja se leipoo turpaan kaikkea mitä näkee. Ihan sama tuleeko vastaan toinen kissa vai kirjahylly, tassua tarjotaan
Jotkut harvat kisut on tolle immuuneja, eivätkä korvaansa lotkauta.

Jotkut kisut taas... laitat mirriminttua panssarivaunun sisään, niin kisu ei lopeta ennenkuin panssarivaunu on revitty riekaleiksi.
 
Perheellisten seksielämä+promultitasking:

Naikkonen istuu pöntöllä ja sheivaa, ottaa poskeen mieheltä joka harjaa hampaita.:LOL:

Yhessä vaiheessa mies sano että sä oot multitaskaaja, silleen käheesti. Kuulin että mies sanoi; mulla on paskahätä.:LOL: Vähänkö revettiin.:LOL:

Ihan luvan kanssa kerron.
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Iltaa Herra Majuri.

Ota vaan mielummin klementiinejä, eikä mitään syöpäkääryleitä.
 
Ja mä syön just klementiiniä.
Mietin kiivasti että käviskö vielä hakemassa pompannappeja ja valkosipuli tuorejuustoa.:p
 
Ja ainii, tost joulumielestä.

Tapasin tänään yhden kaverin, jolla just nyt ei me gauheen hyvin. Päällimmäisin murheensa kumminkin oli se, että kännykkänsä tipahti taskusta kaakeliin ja meni särki. Oli kaikkee muutakin. Mun nimikirjoissani hän on puutteistaan ja paheistaan huolimatta hyvien tyyppien joukossa.

Sanoin, et venttaa vartti. Kipaisin nukkumaluukussa ja otin hyllyllä pari vuotta lojuneen kännyn paketissaan taskuuni. Sit laitoin pakastimesta kassiin ison ruislimpun ja kaapista tusina lehtiötä sätkäpapereita ja mitä muuta pientä mulla ny täs sattui olemaan mitä hän oli vailla.

Ei mulla ole paljoa antaa, mut kaikki meni tarpeeseen. Sattuman sanelema juttu oli vielä se, et mulle tarpeeton vanha känny oli just sama kuin mikä hänellä oli mennyt särki.

Mua jotenkin inhottaa pakonomainen joululahjojen metsästys. Semmoinen pakko keksiä jotain tarpeetonta. En itte halua antaa tai saada mitään, joka on vaan tavan vuoksi.

Olisitte nähny ton kaverin ilmeen, kun mä sen vartin jälkeen vein hänelle tarvikkeet tyylikkäästi Alepan muovikassissa.

Ittelle tuli hirveen hyvä mieli siitä, että noinkin vähällä vaivalla pystyi jeesaamaan kaveria edes vähän eteenpäin.

Joulumieltä kaikille.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä