The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Saako ruikuttaa vähän valivalia?

Kiitos.

Laitoin eilen ex- rouvakullalle viestiä ja kysyin vanhemman pojan synttärijärjestelyistä ja jouluaikatauluista. Vastaus kuului, että poika juhlii synttäreitä kavereidensa kanssa ja jouluna heillä on uusperhekuviot.
Taannoin kysyin kuopuslikan synttäreistä, niin vastaus kuului, että niitä vietetään myöhemmin.

Tuommoiset vastaukset vaan eivät mitenkään vastaa kysymykseeni, että mikä olisi sopiva päivä minun piipahtaa käymään siten, että siellä olisi joku paikallakin.

Ilmeisesti sellaista päivää ei sitten ole eikä tule.

Ex- rouvakullan miessuhteet tai uusperhekuviot eivät minua kiinnosta, eivätkä ole millään muotoa kuuluneet minulle yli kolmeen vuoteen. Mutta jos lähden erikseen sopimaan muksujen kanssa heidän aikatauluistaan ja etsin sopivan päivän ja järjestän alleni auton, niin saan soittaa viiskyt puhelua. Sen sijaan, että rouva viitsisi infota päivästä, jolloin jouluviikolla ovat paikalla.

Olen paska ja erittäin vittumainen tyyppi, mutta jos vaivaudun kysymään, niin luulisi minullekin voivan vastata. En enää vaivaudu. Se päivä jolloin muutan erakkomökkiin ja heitän hyvästit sivistykselle ja ihmisille on taas yhtä päivää lähempänä.

Kun aloitatte kolmannen maailmansodan, niin koittakaa olla häiritsemättä siitä aiheutuvalla metelillä. Suutun jos rauhaani häiritään.
 
Saako ruikuttaa vähän valivalia?

Kiitos.

Laitoin eilen ex- rouvakullalle viestiä ja kysyin vanhemman pojan synttärijärjestelyistä ja jouluaikatauluista. Vastaus kuului, että poika juhlii synttäreitä kavereidensa kanssa ja jouluna heillä on uusperhekuviot.
Taannoin kysyin kuopuslikan synttäreistä, niin vastaus kuului, että niitä vietetään myöhemmin.

Tuommoiset vastaukset vaan eivät mitenkään vastaa kysymykseeni, että mikä olisi sopiva päivä minun piipahtaa käymään siten, että siellä olisi joku paikallakin.

Ilmeisesti sellaista päivää ei sitten ole eikä tule.

Ex- rouvakullan miessuhteet tai uusperhekuviot eivät minua kiinnosta, eivätkä ole millään muotoa kuuluneet minulle yli kolmeen vuoteen. Mutta jos lähden erikseen sopimaan muksujen kanssa heidän aikatauluistaan ja etsin sopivan päivän ja järjestän alleni auton, niin saan soittaa viiskyt puhelua. Sen sijaan, että rouva viitsisi infota päivästä, jolloin jouluviikolla ovat paikalla.

Olen paska ja erittäin vittumainen tyyppi, mutta jos vaivaudun kysymään, niin luulisi minullekin voivan vastata. En enää vaivaudu. Se päivä jolloin muutan erakkomökkiin ja heitän hyvästit sivistykselle ja ihmisille on taas yhtä päivää lähempänä.

Kun aloitatte kolmannen maailmansodan, niin koittakaa olla häiritsemättä siitä aiheutuvalla metelillä. Suutun jos rauhaani häiritään.
Ei oo kovin asiallista toimintaa ex-rouvakullalta. Vaikka hänellä ois miten yksinhuoltajuus, ei se muuta sitä että sä olet lasten isä
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja IhQ
sivusta
[QUOTE="coeur de glace";30517600]milloin tää suru helpottuu? välillä on töissä vaikeaa kun pitää itkua pidätellä. : /[/QUOTE]

Koita ryhdistäytyä! Mitä enää menneitä mietit,te olitte mutta ette ole enää. Ihmeellistä vellomista taas.
 
[QUOTE="coeur de glace";30517600]milloin tää suru helpottuu? välillä on töissä vaikeaa kun pitää itkua pidätellä. : /[/QUOTE]

Se vie aikansa mutta kyllä sit helpottaa. Vaikken ole miestä menettänyt, viimeksi eilen kaivoin puhelinta taskusta että kerron ystävälle mehevän juorun. Sit muistin että eihän hälle enää voikaan soittaa
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
[QUOTE="coeur de glace";30517600]milloin tää suru helpottuu? välillä on töissä vaikeaa kun pitää itkua pidätellä. : /[/QUOTE]

:hug:

Se helpottuu just silloin, kun ei enää niin kovin satu. Itke, vaikka töissäkin, jos siltä tuntuu. Pakko sen surun ja pahan olon on päästä ulos.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Ei oo kovin asiallista toimintaa ex-rouvakullalta. Vaikka hänellä ois miten yksinhuoltajuus, ei se muuta sitä että sä olet lasten isä
Rouvalla on yksinhuoltajuus koska mä tahdoin niin. Ihan siitä syystä, että ei o lasten etu jos heidän asioidensa hoito kärsii tai viivästyy sen vuoksi jos mua ei saa kiinni tai jos päätän ryypätä parin kuukauden putken.

Ehkä toi on sitä, että rouvakulta tuntee meikäläisen vittumaisenkin puolen. Varmasti muistaa miten mä pyyhin porraskäytävän ja sata metriä katua tungettelevalla ex- poikaystävällään kun vittuunnuin jälkijättöiseen takertumiseen ja yölliseen puhelinhäiriköintiin. Voi olla, että hän pelkää meikäläisen mahdollista reaktiota eikä sen vuoksi ole omista eikä lastenkaan asioista hiiskunut just mitään.

Mut luulis hänen paremmin kuin hyvin tietävän sen, että mä olen hirmuisen kiltti ja että ärsytyskynnykseni on hyvin korkealla. En tee ylipäänsä mitään ilman hyvää syytä. Eikä mulla ole aikomustakaan ryhtyä häiriköiväksi exäksi jollaisella pyyhitään katua. Eikä mulla totisesti ole mitään syytä raivota miehelle jonka ainoa "synti" on se, että on rakastunut ihastuttavaan naiseen, joka ny vaan sattuu olemaan ex- vaimoni. Pikemminkin arvostan hyvää naismakuaan.

Parisuhteet on hirveen vaikee juttu. Luulis, et eron jälkeen helpottuis ja muuttuisivat normaaleiksi ihmissuhteiksi, mut näköjään vaan vaikeammaksi menevät. Antaa veden virrata Vantaassa, kyl kait se siitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä