..ttuko moinen loinen muuttaa pois vaihdan lukot ja puhelinnumeron. She is not my daughter.:hug: vuoden paskamutsitittelin voitti juur pitsi
..ttuko moinen loinen muuttaa pois vaihdan lukot ja puhelinnumeron. She is not my daughter.:hug: vuoden paskamutsitittelin voitti juur pitsi
..ttuko moinen loinen muuttaa pois vaihdan lukot ja puhelinnumeron. She is not my daughter.
No tää nyt ei varmaan auta, mutta sehän on jo niin rumakin kieli, että eikö sitä vois lopettaa kokonaan ja muuttaa vaikka Ranskaks.:xmas:Selvisin koulupäivästä. Ruotsia hela dagen :headwall:
Että voikin olla sanat hukassa..
No huomenna sitten kirjanpidon perusteet jatkuu taas..No tää nyt ei varmaan auta, mutta sehän on jo niin rumakin kieli, että eikö sitä vois lopettaa kokonaan ja muuttaa vaikka Ranskaks.:xmas:
T.Elvatolvaluppakorva.
Kuuma peruna suuhun ja höpöttämään ihan mitä vaan kieltä niin saa täydet pisteet aidosta riikinruotsistaNo tää nyt ei varmaan auta, mutta sehän on jo niin rumakin kieli, että eikö sitä vois lopettaa kokonaan ja muuttaa vaikka Ranskaks.:xmas:
T.Elvatolvaluppakorva.
Kuuma peruna suuhun ja höpöttämään ihan mitä vaan kieltä niin saa täydet pisteet aidosta riikinruotsista
Tuo olisi jo LS-ilmotuksen paikkaKuuma peruna suuhun ja höpöttämään ihan mitä vaan kieltä niin saa täydet pisteet aidosta riikinruotsista
Vai että teepettii ja kreetettii.=)No huomenna sitten kirjanpidon perusteet jatkuu taas..
Sitten joululomalle koulusta
LSää kiinnostaa varmaan viittä vaille vitusti vaikka aikuisopiskelija ottaisi mitä poskeenTuo olisi jo LS-ilmotuksen paikka
Kyllä kiinnostaaLSää kiinnostaa varmaan viittä vaille vitusti vaikka aikuisopiskelija ottaisi mitä poskeen
Ei oo kovin asiallista toimintaa ex-rouvakullalta. Vaikka hänellä ois miten yksinhuoltajuus, ei se muuta sitä että sä olet lasten isäSaako ruikuttaa vähän valivalia?
Kiitos.
Laitoin eilen ex- rouvakullalle viestiä ja kysyin vanhemman pojan synttärijärjestelyistä ja jouluaikatauluista. Vastaus kuului, että poika juhlii synttäreitä kavereidensa kanssa ja jouluna heillä on uusperhekuviot.
Taannoin kysyin kuopuslikan synttäreistä, niin vastaus kuului, että niitä vietetään myöhemmin.
Tuommoiset vastaukset vaan eivät mitenkään vastaa kysymykseeni, että mikä olisi sopiva päivä minun piipahtaa käymään siten, että siellä olisi joku paikallakin.
Ilmeisesti sellaista päivää ei sitten ole eikä tule.
Ex- rouvakullan miessuhteet tai uusperhekuviot eivät minua kiinnosta, eivätkä ole millään muotoa kuuluneet minulle yli kolmeen vuoteen. Mutta jos lähden erikseen sopimaan muksujen kanssa heidän aikatauluistaan ja etsin sopivan päivän ja järjestän alleni auton, niin saan soittaa viiskyt puhelua. Sen sijaan, että rouva viitsisi infota päivästä, jolloin jouluviikolla ovat paikalla.
Olen paska ja erittäin vittumainen tyyppi, mutta jos vaivaudun kysymään, niin luulisi minullekin voivan vastata. En enää vaivaudu. Se päivä jolloin muutan erakkomökkiin ja heitän hyvästit sivistykselle ja ihmisille on taas yhtä päivää lähempänä.
Kun aloitatte kolmannen maailmansodan, niin koittakaa olla häiritsemättä siitä aiheutuvalla metelillä. Suutun jos rauhaani häiritään.
Kyllä kiinnostaa
:heart: kiitos! Hiton hyvä että saadaan kaikemmaailman syyntakeettomat wt-nartut pois kuleksimastamää jo tekasin lähiömutsipitsistä ilmon joten saadaan olla rauhassa
aakoosta on työnalla kun nuin härskisti häiritsee uusioperheen joulukiireitä
:heart: kiitos! Hiton hyvä että saadaan kaikemmaailman syyntakeettomat wt-nartut pois kuleksimasta
Niin. Ja sitä asiaahan ei voi ikinä nätin kannustavasti ilmaista.Koita ryhdistäytyä! Mitä enää menneitä mietit,te olitte mutta ette ole enää. Ihmeellistä vellomista taas.
Rouvalla on yksinhuoltajuus koska mä tahdoin niin. Ihan siitä syystä, että ei o lasten etu jos heidän asioidensa hoito kärsii tai viivästyy sen vuoksi jos mua ei saa kiinni tai jos päätän ryypätä parin kuukauden putken.Ei oo kovin asiallista toimintaa ex-rouvakullalta. Vaikka hänellä ois miten yksinhuoltajuus, ei se muuta sitä että sä olet lasten isä