no ei sitä täysikästä oikeen ees voi kieltää enkä toiseksikaan vastusta tyttöjen inttiinmenoa ihan niin paljoMiks?
no ei sitä täysikästä oikeen ees voi kieltää enkä toiseksikaan vastusta tyttöjen inttiinmenoa ihan niin paljoMiks?
Pakottamisella ja suostuttelulla on hiuksenhieno ero.minusta tuommonen pakottamien eli aktiivinen suostuttelu ei ole järkevää
kannettu vesi ei kaivossa pysy
Juu. Toistuvasti ja ympäri vuoden. Mut mitä tekemistä sillä on ruoan kanssa?Ajattele kinkkua - ajattele kinkkua.
Mitäs muuta Majurin joulupöydästä löytyy?
Sä se oot niin ihana!:heart:*totally*no ei sitä täysikästä oikeen ees voi kieltää enkä toiseksikaan vastusta tyttöjen inttiinmenoa ihan niin paljo
Eiku sellaista kinkkua mihin laitetaan kermainen kastike päälle....ööö, eiku.Juu. Toistuvasti ja ympäri vuoden. Mut mitä tekemistä sillä on ruoan kanssa?
Niinhän se määkin olin. Lukio oli täysin poissuljettu vaihtoehto, koska se vaatii lähes poikkeuksetta jatko-opislelua,enkä kokenut olevani valnis opiskelemaan 6-7 vuotta. Sit mulla meni kuitenkin 7 vuotta käydä edes se amis (no okei välivuosi ja äitiysloma).Pakottamisella ja suostuttelulla on hiuksenhieno ero.
Aika moni käy sen lukion jokseenkin turhaan, saadakseen sen kolme vuotta miettimisaikaa. Mutta jos on jo peruskoulun päättäessään jokseenkin varma siitä, että ei tule pyrkimään yliopistoon tai yo- pohjaiseen jatkokouluun, niin amis on varmasti ihan hyvä vaihtoehto. Kyl maa kaipaa kokkeja, putkiasentajia ja autonasentajia enemmän kuin tulevia työttömiä akateemisia.
Sä se oot niin ihana!:heart:*totally*
Ei tartte ees johtotehtäviin mennä niin varmasti usea työnantaja katsoo käydyn intin isona plussana.
Onneks naisjohtajuus on muodissa ja naisia palkataan tulevaisuudessa yhä enemmän johtotehtäviin.yhtä moni pitää intin käynyttä muijaa friikkinä
Onneks naisjohtajuus on muodissa.
Naisjohtajat osaavat suhtautua tähänkin asiaan paljon myönteisemmin ja nähdä asian mahd. edut.=)
On se, ja nousussa.no ei se naisjohtajuus ihan vielä oo muotia
saa nähä tuleeko
nousussa epäilemättä, varsinkin julkisella (eli naisten) sektorillaOn se, ja nousussa.
Mä näkisin että siinäpä on naikkonen joka tykkää haasteista, eikä pelkää toteuttaa itseään.yhtä moni pitää intin käynyttä muijaa friikkinä
sitäkin mutta toinen tulokulma on että naarasvääpeli joka ei pelkää puukottaa selkäänMä näkisin että siinäpä on naikkonen joka tykkää haasteista, eikä pelkää toteuttaa itseään.
Tekniselle puollelekin hakeutuu naisia nykyään enemmän, joten kyllä niitä naisjohtajia sinne "miesten osastollekin" saadaan.nousussa epäilemättä, varsinkin julkisella (eli naisten) sektorilla
Jospa son oppinu siellä armeijassa että kaveria ei jätetä?sitäkin mutta toinen tulokulma on että naarasvääpeli joka ei pelkää puukottaa selkään
Jospa son oppinu siellä armeijassa että kaveria ei jätetä?
Mä en oo patistellut lapsia mihinkään suuntaan, neuvonut toki olen jos on neuvoa kysytty. Kyllä ne kaikki lukion kävi ja 2/3 on yliopistossa. Yksi pyrki ja pääsi amkkiin. Pääasia että löytävän itseään kiinnostavan alan ja ovat onnellisia
Se on luuseriamkkilainen. Amkista ei oo mihinkään, siitä tulee joku wt-yh kananpersekampauksineen ja tribaalitatuointeineen. Olen huono äiti.herttinen, yks ei ole uliopistolla eli oot epäonnistunut lähiömutsi
*rustaa ls ilmoa*
Ei välttämättä. Miulla menee tissit tosi kipeiks ennen menkkoja.Onks rinnan arkuus merkki rintasyövästä?
Se on luuseriamkkilainen. Amkista ei oo mihinkään, siitä tulee joku wt-yh kananpersekampauksineen ja tribaalitatuointeineen. Olen huono äiti.