The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on sellanen kevyt kuin äidinkieli, englanti, biologia pääreaalina ja terveystieto ylimääräsenä :D Ruotsin kirjoitin tän vuoden keväällä. Mun piti valmistua jo syksyllä, mutta menin sairastumaan ja venähti vähän. En kyllä tiedä miten selviän näistä kirjoituksista, häistä, töistä, remppaamisesta, elämisestä.... no mutta huonomminkin vois olla.
helppoa ku heinänteko
 
IhQ
No helekatti sentään :D, kato siinä sitten mitään prinsessaista barbieta saati jopa prinssinukkea, kun toinen on ihan liki höpisemässä, että - nuita ei ainakaan meijen rinsessalle ostetakaan vaan ostetaankin ihan itellemme alkupalaleikkikaluiksi virittäytyessämme lääkärileikkeihin....ja sitä rataa :ashamed:...muista levottomista käsitennykimisliikkeistä puhumattakaan.. Se on tää sunnuntaielämä kyllä aina tämmöstä hyvinkin virittäytynyttä.....:D

Jäi sitten ne barbit sinne hyllylle nakottelemaan.
:D
 
IhQ
Miulla on ollu projektina maalata olkkarin kellertävät seinät vaaleemmiksi varmaan jo yli 5v. enkä vaan oo saanu aikaseks. Kyllähän noita kattelee ku pakko on..vasta nyt kesällä piti yhet hyllyt ruuvata seinään kiinni ja telkkari on seinällä kans niin en ala siirtelee.
 
Eikö kaiken voi myös alkaa aina huomenna?
Huomenna sitten menen urheilemaan. Ja huomenna aloitan ylppäreihin lukemisen. Huomenna olen kaikin puolin parempi ihminen.

En ymmärrä miten te äidit kykenette moniajamaan esim. kaikkea.
Toi manjaana on ihan hyvä strategia. Turha stressata ongelmista jotka aika hoitaa.

Jokumuu on vielä parempi strategia. Yleensä firman kaks tärkeintä henkilöä ovat Joku ja Jokumuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja krut
en varsinaisesi ole äitee mutta koska joudun aikas paljo semmosenkin virkaa hoitaamaan niin otan itselleni vapauden silti vastata:

priorisointi ja lapsityövoiman hyväksikäyttö
Näin just.

Ja kun lapset on siinä iässä että heillä ei voi vielä kaikkea teettää niin siihen vain kasvaa ihan huomaamattaan;
ensin tulee yksi lapsi, sitten toinen ja kolmas ja ja ja...ja oho, langat pysyykin kädessä ihan jees.
 
Oispa vauva. Ois edes hyvä tekosyy olla tekemättä mitään projekteja loppuun :D
Äh, kun vauvallahan niitä projekteja vasta onkin. Kun pitää väkisinkin hoksata kääntyminen ympäriämpäri, jotta pääsee vilahtamaan sitten sohvan alle piiloon kiekumaan. Ja sitten pitää saada sormet hanskaamaan, jotta pääsee tarttumaan joka ikiseen asiaan ja esineeseen ja survomaan niitä mitä ihmeellisimpiin paikkohin. Ja vallankin pitää saada kasvatetuksi ne hampaat joilla saa kivat sävärit äitillensä aikaiseksi, kun leikkii iskää...eikä kun purasee..jaa - toi aihe ohitetaankin :snotty: :D


Vauvalla vasta onkin loppuunsuoritettavia projekteja eli hikeä pukkaa :D
 
Miulla on ollu projektina maalata olkkarin kellertävät seinät vaaleemmiksi varmaan jo yli 5v. enkä vaan oo saanu aikaseks. Kyllähän noita kattelee ku pakko on..vasta nyt kesällä piti yhet hyllyt ruuvata seinään kiinni ja telkkari on seinällä kans niin en ala siirtelee.
Mulla on kans vähän viittimisongelmaa. Tän nukkumaluukun ny laittais lattiasta kattoon uusiksi parissa päivässä ja pitkään on pitäny tekemäni...
... mut en mä itteni vuoksi oikein viitti, mulle välttää näinkin.

Sen sijaan olen täs asuessani tehny useamman yksiöllisen edestä remppaa kummallekin pikkusysterille, äitikullalle ja iskälle. Jotenkin motivoivampaa tehdä, kun tietää, että se tekeminen on toivottua.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;30513083:
Kumman avaan?

1. Suklaalevyn
2. Suklaarusinapussin

Häh?
Justhan sä vedit kilon klementiinejä! Get a grip!:D
Ota lihasoppaa jos on nälkä!:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä