The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No helekatti sentään :D, kato siinä sitten mitään prinsessaista barbieta saati jopa prinssinukkea, kun toinen on ihan liki höpisemässä, että - nuita ei ainakaan meijen rinsessalle ostetakaan vaan ostetaankin ihan itellemme alkupalaleikkikaluiksi virittäytyessämme lääkärileikkeihin....ja sitä rataa :ashamed:...muista levottomista käsitennykimisliikkeistä puhumattakaan.. Se on tää sunnuntaielämä kyllä aina tämmöstä hyvinkin virittäytynyttä.....:D

Jäi sitten ne barbit sinne hyllylle nakottelemaan.
 
Minäkin, mutta en hirmu tummista sävyistä, enkä siitä että joka nurkka on eri väriä. Joku roti se olla pitää värienkin kanssa! |O
Meillä on makkarissa ihan tummat seinät, se ei ole kovin iso, joten olen väkertänyt siitä eräänlaisen pesän.:)
BlingBling sitäpaitti sopii paremmin tummanpuhuvaan huoneeseen.:D
 
Mutta. Meinasko hermo mennä siihen, etten löytäny sitten alkuunkaan niistä liikkeistä missä tuon yhen kanssa nyt ilkisin liikuskella - hiukan jäi piikaseksi reissuksi eli ihan paraatipaikoille en sitten mennyt - tuolle meijen pitkälle pojalle mitään kivaa neuletta joulujuhliinsa. Kun ei ollut kokoja. Ja sitten miesten puolella oli tarjonta joltisakin pappamaista. Taijan jallittaa tuon anopintekeleen shoppailemaan sieltä keskisestä kaupungista, kun siellä kuitenkin ens viikolla likkakavereittensa kanssa juoksee.

Tytölle onneksi löysin aivan ihanan juhlamekon, mistä ipanakin on tohkeissaan :) :heart:. Hyvä kun vielä meikäläisen makutuomarointi menee läpi ja kelpuutetaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Spencer Hastings
Eikö kaiken voi myös alkaa aina huomenna?
Huomenna sitten menen urheilemaan. Ja huomenna aloitan ylppäreihin lukemisen. Huomenna olen kaikin puolin parempi ihminen.

En ymmärrä miten te äidit kykenette moniajamaan esim. kaikkea.
 
Spencer Hastings
Mua kuumotais soittaa vuokranantajalle ja kysyä, saisinko maalata keittiön seinän jollain ihanalla kirkkaalla värillä. Oranssi olis aika jees.
Soita, ja tarjoa et voitte tehdä kirjallisen sopimuksen siitä, että maalaat ne takaisin alkuperäisväriin jos muutat pois. Varmasti suostuu. Mulla ois muuten pienelle keittiölle tehosteseinäksi oranssia maaliakin :D Omasta miniminikeittiöstä jäi yli reilusti.
 
Eikö kaiken voi myös alkaa aina huomenna?
Huomenna sitten menen urheilemaan. Ja huomenna aloitan ylppäreihin lukemisen. Huomenna olen kaikin puolin parempi ihminen.

En ymmärrä miten te äidit kykenette moniajamaan esim. kaikkea.

Kuule - tuurillaan ne laivatkin seilaa :D. Esim. meillä on ollut semmonen joulukuu menossa, että mun huomiset on olleet väistämättä jo eilen tai toissapäivänä eli raakasti myöhässä on täällä jotkut asiat olleet :D

No, niistäkin ihan hengissä ja yhtenä palasena selvitty, joten löysin rantein vaan.
 
Mutta. Meinasko hermo mennä siihen, etten löytäny sitten alkuunkaan niistä liikkeistä missä tuon yhen kanssa nyt ilkisin liikuskella - hiukan jäi piikaseksi reissuksi eli ihan paraatipaikoille en sitten mennyt - tuolle meijen pitkälle pojalle mitään kivaa neuletta joulujuhliinsa. Kun ei ollut kokoja. Ja sitten miesten puolella oli tarjonta joltisakin pappamaista. Taijan jallittaa tuon anopintekeleen shoppailemaan sieltä keskisestä kaupungista, kun siellä kuitenkin ens viikolla likkakavereittensa kanssa juoksee.

Tytölle onneksi löysin aivan ihanan juhlamekon, mistä ipanakin on tohkeissaan :) :heart:. Hyvä kun vielä meikäläisen makutuomarointi menee läpi ja kelpuutetaan.

Mua vähän jännitti kun ostin männäviikolla koltun, että kelpuutetaanko vai pitääkö se vielä lähteä vaihtamaan. Onneks kelpas.

Just kun luulen pääseväni kärryille mausta niin johan se on vaihtunut. Pistin merkille kun selailtiin tytön kanssa vaateluetteloa.
 
Eikö kaiken voi myös alkaa aina huomenna?
Huomenna sitten menen urheilemaan. Ja huomenna aloitan ylppäreihin lukemisen. Huomenna olen kaikin puolin parempi ihminen.

En ymmärrä miten te äidit kykenette moniajamaan esim. kaikkea.
Sehän on helppoa ko mikä. Huomenna aletaan ulkoilemaan lapsen kanssa enemmän, huomenna en huuda lapselle vaikka se tekis mitä, huomenna me ei katsota niin paljon telkkaria, huomenna mä teen ruokalistan ja käyn tekemässä isot ostokset kaupassa välttääkseni heräteostoksia, huomenna mä....

+ sit kaikki mitä/miten mä panostan itseeni huomenna!
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Mua vähän jännitti kun ostin männäviikolla koltun, että kelpuutetaanko vai pitääkö se vielä lähteä vaihtamaan. Onneks kelpas.

Just kun luulen pääseväni kärryille mausta niin johan se on vaihtunut. Pistin merkille kun selailtiin tytön kanssa vaateluetteloa.
Eipä meillä kyllä kauaakaan mennä enää näin helpolla tyylillä, sen verta sähäkkä tapaus tuntuu tuo tirpana olevan. Pojat nyt on meillä sitten hirveen helppoja ja huolettomia noissa vaatetuksissaan. Muut vermeet sitten ovatkin asia erikseen.

Mutta - onneksipa saamme nyt huokaista helpotuksesta kumpainenkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Spencer Hastings
mitä meinaa hän kirjoitella?

mun tyttärellä on äimää ja matikkaa ja mitähänsevieläoli tähteellä
Mulla on sellanen kevyt kuin äidinkieli, englanti, biologia pääreaalina ja terveystieto ylimääräsenä :D Ruotsin kirjoitin tän vuoden keväällä. Mun piti valmistua jo syksyllä, mutta menin sairastumaan ja venähti vähän. En kyllä tiedä miten selviän näistä kirjoituksista, häistä, töistä, remppaamisesta, elämisestä.... no mutta huonomminkin vois olla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä