The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä kyllä hommaan sellasen, ihan varmuudeks. Mulla on ollut asetukset siihen malliin että juttujen olis pitänyt pysyä ajan tasalla. No, VOI olla että vikaa oli minussakin:D, en ihan joka kerta ole jaksanut katsella mitkä päivitykset ovat menneet läpi etc.:nolo:

Läppärissä oli peleistä lähtien kaikki.:D Paketin siistinä pysyminen ainakin oli haaste, nyt yritän pitää siistinä. Tää on ihan hyvä läby kun on jaksanut mua ja mun kikkailuja jo pitkään.:D En enää laiminlyö sitä, annan sille kevyet eläkepäivät.=):heart:
Nois muuten on semmoinen juttu, että jos masiinalla tekee jotain "vakavampaa" äänen, kuvan tms käsittelyä, niin on ihan käypä konsti, että sellaista konetta ei kytketä verkkoon. Nettisurffailuun ja lehdenlukuun löytyy muutamalla kympillä käypäinen masiina.
 
...tässä mitn suukkoja ehtiny laittamaan...kun pitikin sitten lähteä ettimään niitä monoja ja suksia :O :D!

Kaksi nuorimmaista oli niin säpäkän kiukkusena, kun joutuivat mokomat nyt tovin odottamaan, ennen kuin me kaksi ikiaikaista nyt mitään silmillämme ettimään ehtittiinkään...onneksipa on tuota lääniä kiekua sitten turhautumistaan ettei ihan heti kirkolle kuulu :snotty:...paitti että hyvällä tuulella se kyllä saattaa sinnekin asti kantautua :D

Esikoinen sitten könähti tälle typerälle ja äärimmäisen huonomuistiselle äidille, kun en sitten vieläkään ole hankkinut pojalle omia monoja ja joutus kulkemaan äitin kengissä :O...paitsi ettei tartte niissäkään, kun toisen maavara virunnu meikäläisen kavion ohi. Ulos mennessään huikkas, että voisin lähteä tekemään pientä mutta sähäkkää ohilentoa Korvatunturille, pyytää Joulupukilta hänelle monoja ja itelleni lisäkapasiteettia otsalohkon alle :snotty: :D - ei tuolle voi kuin nauraa... Nyt on purkamassa olojansa naapurin isännän pihalla, tekee siellä lumitöitä vanhaa isäntää auttaen :heart:

Mutta jos minä kohtapuoliin otan esille tämän kokeilevan keittiöni ja lähden järjestelemään suurta sotkua ja kaaosta...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
ei ees sekkään onnannu, luovutin jo reilusti ennen pilkkua ja join viimeset pari tiimaa titanicin tuhoa
Toi on muuten viksua siirtyä loppuillasta vesilinjalle.

Jospa itte osais aina olla viksu...

Tos jokunen vuosi sitten oltiin humpansoittajien kokoontumisajoissa ja siin oltiin sit jo puolvuorokautta kiusattu soittimia, niin alkasin keskittymään rillaukseen ja loppujen olusteni tyhjäämiseen. Olivat päivän mittaan käyneet huolestuttavan vähiin. Kaveri siinä sit tarjosi kirkasta, niin sanoin, että sulta loppuu viinat jos mä niitä alan juomaan.
Hän sit lausehi vastustamattomat sanat... "viiskymppiä vetoa"!

Puoliyön pöhnässä vaikutti hirveen hyvältä idealta. Omat oluet finaalissa, niin viidelläkympillä saa juoda niipal kuin jaksaa ja jos viinat loppuu, niin tienaa viiskymppiä. Kerrassaan loistavaa päättelyä... NOT!!!

Ensinnäkään en hoksannut, että hän oli liikenteessä bändinsä keikkabussilla, jossa oli mahanalus täynnä viinaa. Toisekseen, päivän kun on remunnut, niin puoliltaöin ei tosiaankaan ole hyvä idea siirtyä kirkkaisiin. Seuraavana aamuna oli kaikkien kankkusten isomummo otsalohkossa. Eniten harmittaa, että hävisin vedon.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä