hmph
En tajua mikä siinä on, mutta minun ostoksiani kommentoidaan tosi usein kassalla.
Saako kommentoida, vai ei?
Joo, nää toisten asiakkaiden ostoksia kommentoivat asiakkaat on kyllä ihan oma lukunsa. Mä ostin ekaluokkalaiselle pojalleni vaaleanvihreät toppahousut ja eikös kassajonossa takana oleva mummeli pitäny mulle hirmusen palopuheen siitä, miten ne kuraantuu helpostiMulla ei ole myyjä ikinä sanonut mitään. Pari kertaa on toinen asiakas kommentoinut jotain, yleensä siitä ruoan määrästä. Käyn kerran viikossa kaupassa ja ostan ruokaa reilusti. Viimeksi sanoi vanha mies, kun lastasin vihanneksia ja hedelmiä hihnalle, että voi myyjä raukkaa on joutuu kaikki numerot ulkoa muistamaan kun noin monta laatua on (olin siis Lidlissä missä kassa punnitsee ne). Joo, varmasti ihan hyvällä sanoi mutta mä en voi sietää sitä!!!
KomboomejaViikko sitten myyjä totesi yksi mun ostos kädessään että oonko huomannu että tästä on tullu uus maku - hän tykkäsi - no eilen ostin sitä makua ja täytyy sanoa että ei kehunu turhaan
Eihän asiasta lakia ole, joten voidaan lähinnä vain keskustella siitä, onko se asiallista tai hyvien tapojen mukaista. Se taas riippuu ihan siitä, mitä kommentoidaan ja miten.En tajua mikä siinä on, mutta minun ostoksiani kommentoidaan tosi usein kassalla.
Ei mikään laki mutta työnantajan ohjeet voivat sen kieltää. Ja aika monessa paikassa näin varmaan onkin.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;30507461:Mikä laki sen kieltää?
Missä kaupassa tällainen sääntö on?Ei mikään laki mutta työnantajan ohjeet voivat sen kieltää. Ja aika monessa paikassa näin varmaan onkin.