M
Maailman hirvein puoliso
Vieras
Pohjatietoa sen verran että viimekesänä menin naimisiin mieheni kanssa ja meillä on yksi lapsi. ...tuli sitten mokattua oikein kunnolla. Meillä on aina ollut pomoni kanssa pientä viatonta säpinää ja niin oli pikkujouluiltanakin. Oltiin erään ison kaupungin keskustassa baarissa ja muut siitä liukenevat paikalta humalatilan vuoksi ja jäätiin täysin viattomasti "vielä" yksille pomoni kanssa.. Hän on myös suhteessa. Taksijono oli suorastaan tolkuton ja pomoni kysyi haluani lähteä hänen luokse yksille kunnes jonot vähenee. Asui alle minuutin matkan päässä tolpalta. Todella mietin tän olevan täysin viatonta (idiootti!!) kunnes olenkin jo hänen vuoteessaan hänen elin suussani (kumia sentään käytettiin!).... Siinä sitten aikamme oltiin vällyissä kunnes tajusin kellon olevan todella paljon ja oli pakko lähteä kotiin. Mieheni oli vanhemmillaan yötä eli ei tiedä moneltako olen tullut..
Omatunto kolkuttaa melkoisesti.. Tämän jälkeen olen ollut silminnähden poissaoleva ja etäinen. Tämä yö pyörii mielessä, mitä helvettiä oikein ajattelin...?!?
Kysymys nyt kuuluukin että pitäisikö kertoa miehelleni vai ei?!
Toru jos haluat, ansaitsenkin sen. En todella tiedä mikä helvetti mussa on vikana. Ihmisellä on kaikki mitä nainen vaan voi toivoa ja menee jumalauta POMONSA kanssa sänkyyn!
Omatunto kolkuttaa melkoisesti.. Tämän jälkeen olen ollut silminnähden poissaoleva ja etäinen. Tämä yö pyörii mielessä, mitä helvettiä oikein ajattelin...?!?
Kysymys nyt kuuluukin että pitäisikö kertoa miehelleni vai ei?!
Toru jos haluat, ansaitsenkin sen. En todella tiedä mikä helvetti mussa on vikana. Ihmisellä on kaikki mitä nainen vaan voi toivoa ja menee jumalauta POMONSA kanssa sänkyyn!