Pikkujouluissa tapahtunutta..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maailman hirvein puoliso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maailman hirvein puoliso

Vieras
Pohjatietoa sen verran että viimekesänä menin naimisiin mieheni kanssa ja meillä on yksi lapsi. ...tuli sitten mokattua oikein kunnolla. Meillä on aina ollut pomoni kanssa pientä viatonta säpinää ja niin oli pikkujouluiltanakin. Oltiin erään ison kaupungin keskustassa baarissa ja muut siitä liukenevat paikalta humalatilan vuoksi ja jäätiin täysin viattomasti "vielä" yksille pomoni kanssa.. Hän on myös suhteessa. Taksijono oli suorastaan tolkuton ja pomoni kysyi haluani lähteä hänen luokse yksille kunnes jonot vähenee. Asui alle minuutin matkan päässä tolpalta. Todella mietin tän olevan täysin viatonta (idiootti!!) kunnes olenkin jo hänen vuoteessaan hänen elin suussani (kumia sentään käytettiin!).... Siinä sitten aikamme oltiin vällyissä kunnes tajusin kellon olevan todella paljon ja oli pakko lähteä kotiin. Mieheni oli vanhemmillaan yötä eli ei tiedä moneltako olen tullut..

Omatunto kolkuttaa melkoisesti.. Tämän jälkeen olen ollut silminnähden poissaoleva ja etäinen. Tämä yö pyörii mielessä, mitä helvettiä oikein ajattelin...?!?

Kysymys nyt kuuluukin että pitäisikö kertoa miehelleni vai ei?!

Toru jos haluat, ansaitsenkin sen. En todella tiedä mikä helvetti mussa on vikana. Ihmisellä on kaikki mitä nainen vaan voi toivoa ja menee jumalauta POMONSA kanssa sänkyyn!

"Todella mietin tän olevan täysin viatonta"

Juu, tokitoki. En ikinä lakkaa hämmästelemästä niiden ihmisten määrää, jotka kompastuessaan tahattomasti lipsauttavat kullin sisäänsä.

Tai kuten se yksikin pappi joka lääkärin ihmetellessä, että miten tämä peruna on peräaukkoonne joutunut, selitti, että "verhoja laittaessani putosin lattialle istualleni ja siinä se luiskahti sisään"

• Tykkää
Reactions: Skyler
Älä kerro, jos tuo oli ainoa hairahdus ja et suunnittele uusintaa.

Hiukkasen voisi kyllä olla kiusallista töissä tuon jälkeen... Luojan kiitos itse kuolaan vain salassa työpaikan kuumia miehiä.

Olisikin provo mutta vaan ei ole! Enkä mä nyt tarkoittanut että "hups se vaan luiskahti sisääni" mutta ehkä arviointikykyni petti ja pahemman kerran... Hirvee morkkis oli molemmilla kyllä mutta pystyimme pitämään pokkaa kun muut työntekijät kyseli että Mites johtajan ja hänen oikean käden loppuilta sujui...

Noh, hävetti kyllä molempia mutta todettiin ma aamuna hississä että, huh, olipa pikkujoulut että ainakaan ei heti tarvii lähtee uudelleen.. Pystyttiin siis nauramaan asialle. ...vaikkei kyllä saisi nauraa!

Minulle kävi jokunen vuosi sitten samoin ja siitä kehkeytyi ihan pidempikin suhde. Edelleen samassa duunipaikassa, oma suhde päättyi mutta pomoni edelleen naimisissa. Yhteisiä työmatkoja on edelleen silloin tällöin ja yritys tykkää kun säästää kuluissa ottaessaan ainostaan yhden hotellihuoneen.... ;) mitään sen vakavampaa tässä ei ole, mutta antaahan tää potkua työpäiviin.. Lortto mikä Lortto, tiedän. Mut minkäs teet kun pomo käskee ;)

Onneksi minä olen itse pomo, niin ei tarvitse pelätä hupsista-jonkun vehje suussa!!

Oikeasti, sinun housuissasi jos olisin, niin kertoisin miehelleni totuuden itse, sillä tietää hän saa sen varmasti joltain muulta!
Luuletko,että nämä asiat salassa pysyvät, tokkopa!
Kun miehesi saa hupsiksesi tietoonsa kaverinnaapurinkaimaltaan, niin arvaa uskooko hän,että tämä olis inun ainoa kertasi ja mahdollinen ainoa kumppanisi. Ehei, kyllä hän on aivan varmaa että salaat muitakin hupsiksiasi.
Joten ota rohkeasti asia puheeksi ja kerro itse, kadu ja pyydä anteeksi!

Mitä itse tykkäisit,jos miehesi tekisi samoin..muutamia hupsiksia selkäsi takana,mutta esittäisi viatonta?

Uskon että asia on minun ja pomoni välinen. Yhtiö on pieni ja pomoni ja minä teemme niin tiiviisti töistä keskenämme ettei sitä kautta ainakaan selviä.. Eikä muualtakaan. Mutta silti, mietin että kertoisin periaatteesta, en siksi että pelastaisin itseni ennen kuin joku kertoo...

Noh, jos mies tekisi samoin niin tietäisin ainakin miten helposti voi tällaiseen ajautua hyvässäkim liitossa.

Edelleenkään ei ole provo.

Oltiin baarissa, pomo saattoi mut taksitolpalle joka oli hänen kotinsa vieressä ja tarkoitus oli että jättää mut siihen ja menee itse kotiinsa..

Yhteistyössä