Sä tarttisit pari kautta tuolla meidän satavuottasitten lerillä!:kieh:Ääh kuolen nälkään |O Saako samalla viikolla syödä kaks kertaa pakastepitsaa? Ja sekin on vielä kaupan hyllyllä ääh laiskuus |O|O
Saat kuvan jos mä saan sun kuvan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496718:Miun alahuuli väpättää .
Olihan tuo tavallaan kotikäynti kun toistakymmentä vuotta majaili kyöpelinvuorella .Oliko kotikäynti vai missä tää tapahtu.
Mitenniiin oon utelias.:ashamed:
Hyvät asiat on aika vähissä mun elämässä. Pahoja asioita on paljon enemmän.Voi sinua :hug: Itelläki on semmosia juttuja, joita ei vois vaan päättää peruuttaa vaikka pääsiski ajassa taaksepäin, niinku sairastumiset. Mutta on sentään hyviäki asioita välillä : / :hug:
Varmaan tuli oikosulkukin koko kortteliin.Saattopa mennä tukkaki pörröön.
En lähe siellon kuitenki vaan jotain suolasilakkaa. Ja talvella kaikki ruoka on pakasteena |OSä tarttisit pari kautta tuolla meidän satavuottasitten lerillä!:kieh:
Mulloli kans kerran yks postinjakaja muttei varsinaisesti postimiesNytteko tarkemmin mietin, niin ohan mullaki ollu yks postimies. Olin jo unohtanu, se on jääny mieleen muusta ko postin jakamisesta :xmas:
Saat kun vaihdan jossain kohtaa toiselle koneelle. Kuvat on siellä.Saat kuvan jos mä saan sun kuvan :xmas:
Mitäs eroa niillä on?Mulloli kans kerran yks postinjakaja muttei varsinaisesti postimies
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496725:Olihan tuo tavallaan kotikäynti kun toistakymmentä vuotta majaili kyöpelinvuorella .
Mä laitan sulle väskynöitä.En lähe siellon kuitenki vaan jotain suolasilakkaa. Ja talvella kaikki ruoka on pakasteena |O
Joskus se tuntuu, että pahuus nujertaa. Pitää vaan yrittää jaksaa kärvistellä.Hyvät asiat on aika vähissä mun elämässä. Pahoja asioita on paljon enemmän.
Mä rupesin miettiin ja tajusin ettei mulla oo ollu mitään jänniä postipateja eikä sähkömiehiä. On kyl ollu baarimikko. Ja dj. Ja raksamies :xmas:Mulloli kans kerran yks postinjakaja muttei varsinaisesti postimies
Ne ei oo kaikki miehiä :saint:Mitäs eroa niillä on?
Mul alko nyt väpättää isosti!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496736:Saat kun vaihdan jossain kohtaa toiselle koneelle. Kuvat on siellä.
Niin mutta jos laitan jo nyt kuvan, niin sä kuitenkin unohdat sit :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496736:Saat kun vaihdan jossain kohtaa toiselle koneelle. Kuvat on siellä.
Väskynäsoppaa Ja pöyhit mun tyynyn yötä vasten?Mä laitan sulle väskynöitä.
Jos tästä on kuva niin mä itken täällä!:attn:Ne ei oo kaikki miehiä :saint:
Jos tästä on kuva niin mä itken täällä!:attn:
No ei sentäsJos tästä on kuva niin mä itken täällä!:attn:
Totta mooses.Väskynäsoppaa Ja pöyhit mun tyynyn minua vasten?
Mie en oo dementti :vampire:.Niin mutta jos laitan jo nyt kuvan, niin sä kuitenkin unohdat sit :ashamed:
Puhut velhottarelle. Ei o kolmeensataan vuoteen unohtanut mitään.Niin mutta jos laitan jo nyt kuvan, niin sä kuitenkin unohdat sit :ashamed: