The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496765:
Mie en oo dementti :vampire:.
Vaikka ootki niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vanha?

Vaikka ootki niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vanha?
Ikä on vaan numero. Velhottarilla on hyvät säilöntäaineet.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Mitä te haluatte joululahjaks?
Vai ollaanko me kaikki niin wanhoja ettei mitään? :xmas:
Mää oon toivonu yhen kirjan (Diana Gabaldon - sydänverelläni kirjoitettu) ja tom of fonland-pussilakanasetin.

Uus cd-soitin olis kans kiva, ja sähköhammasharja, ja uus auto, ja se imuri jota en oo vielä jaksanu käydä ostamassa.

Ja mää en oo ikinä niin vanha tenkö haluais lahjoja :attn: Mut en kyllä enää itkis vaikken saiskaan :D ainakaan paljoa.

• Tykkää
Reactions: Inanna
Ei hitto mä unohdin että pitää olla prinsessa pussaamassa että sammakko voi muuttua.
Vähänkö nauran tääl kippurassa.
Mahto olla multa vähän hassu kyssäri Mytylle (olenko minä prinsessa).:LOL::LOL:

en saa henkee..

Mä toivoin äitiltä pikkulusikoita :D
Ja villasukat tahtoisin, sekä jonkun hyvän kirjan.
Ja suklaata :heart:

Oikeasti toivoisin että joku joulun hyvä henki lähettää mummon tänne, hän ei oo vieläkään nähnyt ensimmäistä (eikä toista) lapsenlapsenlastaan, ja hirvittää ettei kerkeä näkemäänkään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä