:heart: :hug:Mä muuttaisin sen illan jollon pikkuveljen kanssa tapeltiin isosti ja se ärsytti mut siihen pisteeseen että raivosin sille pää punasena todella rumin sana kääntein, ja lopuks sanoin kunpa sitä ei olis syntynytkään.
Uudelleen eläen menisin sen viereen ja kysyisin mikä sillä on hätänä, ja kertoisin että mulle voi puhua mistä vaan. Sit sanoisin että rakastan sitä vaikka tapahtuis mitä. ja pitäisin sen kädestä niin kauan että poika nukkuu, niinkun me tehtiin pieninä kun joku asia suretti.
Kiitti, nyt tulee poru.
JepAi niinku et sulloiski nyt pikku-pate?
Tietenkin oon, ei kai kukaan oo epäillyt sitä?Sä oot ihana!
Mää peruuttaisin neljä vuotta, ja hässisin postimiestä.
Niin taitaa olla, ei tosin meillä päin. Ne oli ihan vaan luumuja.Tuli vaan mieleen:
Eikös kuivattuja luumuja sanottu ennenvanhaan, tai jossain ehkä vieläkin, väskynöiksi?
Aina ne koneet juntturoi kun niitä tarvis |O . Joku toinen kerta sit :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496667:Epäreiluu |O. Miun kone meni juntturaan ja mie en ehtinyt mukaan :snotty:.
Mää peruuttaisin neljä vuotta, ja hässisin sähkömiestä.
Niinpä.toi ddr on todella sievä
nyt oli hyvä kun oli nopee
Mie oon muuten tehnyt jo tuon :xmas:way to go
Heiii, ei se oo mun syy että teillä on surkeita koneita :attn:vittu! mää tykkäsin kans mutta koska tää kone on ihan paska ja hidastelee niin latas ja latas ja ei ees mennyt tykkäys perille. tuli suru puseroon
mulle saa laittaa lohdutuspalkinto kuvan...
Oliko kotikäynti vai missä tää tapahtu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496682:Mie oon muuten tehnyt jo tuon :xmas:
aina oon sinust tykänny mut nyt en tykkää jos en saa lohdutuspalkintoo.Heiii, ei se oo mun syy että teillä on surkeita koneita :attn:
Puolikas iski mulle kerran postimiehen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496682:Mie oon muuten tehnyt jo tuon :xmas:
Voi sinua :hug: Itelläki on semmosia juttuja, joita ei vois vaan päättää peruuttaa vaikka pääsiski ajassa taaksepäin, niinku sairastumiset. Mutta on sentään hyviäki asioita välillä : / :hug:Mä peruuttaisin koko elämäni. Lapsuudesta asti elämä ollut yhtä paskaa.
Kyllä. Joskus on hyvä olla nopee.toi ddr on todella sievä
nyt oli hyvä kun oli nopee
Oliko säkenöivä tunnelma?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30496682:Mie oon muuten tehnyt jo tuon :xmas:
No nyt kolahti sunkin luukkus, kun noin surkeena ootaina oon sinust tykänny mut nyt en tykkää jos en saa lohdutuspalkintoo.
meen nukkumaan suruni pois
Varmasti vähintäänkin kipinöi, ellei jopa salamoinut.Oliko säkenöivä tunnelma?
tiesinhän mä sen että oot kaikipuolin ihana :heart: :kiss:No nyt kolahti sunkin luukkus, kun noin surkeena oot
Miun alahuuli väpättää .No nyt kolahti sunkin luukkus, kun noin surkeena oot
Saattopa mennä tukkaki pörröön.Varmasti vähintäänkin kipinöi, ellei jopa salamoinut.