The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Missäs Robbe esiintyyy? Tällänen vanhuskin tykkää Robinista :D
Oli täällä meilläpäin :D Oltiin esikoisen kans kattomassa. Kyllä muuten rahastavat ihan kympillä ihmisiä..siel oli myytävänä vilttiä, pyyhettä, paitoja ainakin kolmea erilaista, lippistä, pipoa plus jotain pikkusälää..vitosesta kaheksaankymppiin hinnat. Narikka maksoi 2½€ ja limpparitölkki (0,33l) 3€! Joo ei ostettu juomista sieltä vaikka jano lopuks olikin..

ei siitä ämpäristä tiiä, sen track record ei oo parasta A-ryhmää
No siinä tapauksessa kai se on neuvoteltava asiat halki.
T.raffi tuskin päästäis puolikasta sellaiseen ympäristöön missä kokis
ettei ole hellässä ja hyvässä huomassa.

Tuli ehkä otettua henk.kohtaisesti kun yhen poikakaverin eukko on ihan natsi miehen uuden kanssa.

Ihan noin yleensäkin kun on ikävä...ei ketään erityisesti mutta sitä jotain. Mä kärsin kroonisesta halipulasta ja tänään se on ollut ihan kauheeta.
Pitkä karmee ja pimee talvi edessä ja nyt jo tuntuu että kuolen tähän paikkaan.
Miks et kokeilis nettirehvejä tms?
Siellon varmasti ihania ja fiksuja miehiäkin, jotka
fiilistelee samalla tavalla kun sie?

tsuferaffi
No siinä tapauksessa kai se on neuvoteltava asiat halki.
T.raffi tuskin päästäis puolikasta sellaiseen ympäristöön missä kokis
ettei ole hellässä ja hyvässä huomassa.

Tuli ehkä otettua henk.kohtaisesti kun yhen poikakaverin eukko on ihan natsi miehen uuden kanssa.
Mun mielestä olis enemmän kuin suotavaa, jos ämpärillä olis kiva nainen kenen kanssa se asettuis aloilleen, mutta niin kauan ko se säännöllisen epäsäännöllisesti tapailee ja hässii ketä sattuu, mitään vakavaa suhdetta tai pitempiaikaista tapailua ei ole takana tai odotettavissa, olisin tyytyväinen jos mun lasta ei jokaselle hoidolle tarttis raahata näytille.
Ja määhän en tiedä miten ne viikonloppunsa viettää, ko ei se mulle kerro muutako että sujui hyvin, vaikka koitan kyllä kysellä.

Saa leimata ihan vapaasti natsiksi jos haluaa, mutta mulla on mielestäni täys oikeus olla kiinnostunut millaisissa olosuhteissa mun lapsi aikansa viettää, ja ilmaista, jos joku asia huolestuttaa tai ottaa päähän.

Mun mielestä olis enemmän kuin suotavaa, jos ämpärillä olis kiva nainen kenen kanssa se asettuis aloilleen, mutta niin kauan ko se säännöllisen epäsäännöllisesti tapailee ja hässii ketä sattuu, mitään vakavaa suhdetta tai pitempiaikaista tapailua ei ole takana tai odotettavissa, olisin tyytyväinen jos mun lasta ei jokaselle hoidolle tarttis raahata näytille.
Ja määhän en tiedä miten ne viikonloppunsa viettää, ko ei se mulle kerro muutako että sujui hyvin, vaikka koitan kyllä kysellä.

Saa leimata ihan vapaasti natsiksi jos haluaa, mutta mulla on mielestäni täys oikeus olla kiinnostunut millaisissa olosuhteissa mun lapsi aikansa viettää, ja ilmaista, jos joku asia huolestuttaa tai ottaa päähän.
Todellakin! On jopa ihan velvollisuus katsoa missä ja miten lapsi hoidetaan, muuallakin kuin sinun huomassa.
Jos on epäilystäkään että asiat eivät ole hyvin niin et kai sinä ensinkään päästäis lasta kokemaan mitään sellaista mikä ei hänelle sovi.

No miun mielestä se on ihan exän päätettävissä ketä esittelee ja milloin. Myös mun exän.
Voin toki paheksua tai vast mutta ei ole minun asia mitä exä tekee.

Mut eipä Kiraffi oo paljon avautunutkaan, tilanteissa joissa moni ois ulvonut kun sisävesihinaaja on neiti pitkäkaula purkanut vitutuksensa palstalle ja puolikkaan takia pitänyt muuten mölyt vaimeina.

Arvostan :)
Ehkä olis syytä jo alkaa ulvoa johonkin suuntaan (muuallekin kuin palstalle) jos tilanne vaikuttaa siltä että laps ei saa ämpärin luona asianmukaista hoitoa.

tsuferaffi
Ehkä olis syytä jo alkaa ulvoa johonkin suuntaan (muuallekin kuin palstalle) jos tilanne vaikuttaa siltä että laps ei saa ämpärin luona asianmukaista hoitoa.
Mää kirjotan vihkoon ylös ämpärin pöljäilyitä, ja otan sen mukaan lastenvalvojalle jossain vaiheessa, ellei se ala kunnostautumaan.

Ja ainoa asia mistä oon oikeasti ämpärille avautunt, oli kesällä ko se kerto että ne oli kyläilleet puolin ja toisin puolikkaan kanssa sen hoidolla, josta se itse sanoi ettei ole tyttöystävä nyt eikä tulevaisuudessakaan tule olemaan. Aika vähällä ripityksellä se on selvinny.

Mää kirjotan vihkoon ylös ämpärin pöljäilyitä, ja otan sen mukaan lastenvalvojalle jossain vaiheessa, ellei se ala kunnostautumaan.

Ja ainoa asia mistä oon oikeasti ämpärille avautunt, oli kesällä ko se kerto että ne oli kyläilleet puolin ja toisin puolikkaan kanssa sen hoidolla, josta se itse sanoi ettei ole tyttöystävä nyt eikä tulevaisuudessakaan tule olemaan. Aika vähällä ripityksellä se on selvinny.
Lastenvalvoja ei oo oikee paikka. Lastenvalvojan tehtävä on ainostaan tehdä raportti käynnistä ja kirjoittaa paperit ja pyytää niihin allekirjoitukset.
Siellä selvitellään maksujutut ja tehdään tapaamissopparit.

Lastensuojelu on se paikka jossa kerrotaan pöljäilyt.

tsuferaffi
Lastenvalvoja ei oo oikee paikka. Lastenvalvojan tehtävä on ainostaan tehdä raportti käynnistä ja kirjoittaa paperit ja pyytää niihin allekirjoitukset.
Siellä selvitellään maksujutut ja tehdään tapaamissopparit.

Lastensuojelu on se paikka jossa kerrotaan pöljäilyt.
Mää tavoittelen yksinhuoltajuutta. Lastenvalvoja varmaan osaa antaa arvioivaa mielipidettä olisko se mahdollista saada näillä perusteilla, mitä meidän tilanteessa on.
En mä lastensuojeluun ota yhteyttä, kun ei tää tilanne sellaista puuttumista vaadi. Mutta katsotaan nyt miten tää tästä etenee.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä