The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Ketä häirittee eniten?
tuskin puolikasta.
Minua häirtsee, koska mun mielestäni lapsen terveeseen kasvuympäristöön ei kuulu se, että isi vaihtaa tyttöystävää samaan tahtiin ko sukkia. Eikä se, että lasta on esiteltävä kaikille ihmisille ketä milloinkin sattuu hässimään ennenko kyse on edes lähellekään vakavasta seurustelusta.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
Minua häirtsee, koska mun mielestäni lapsen terveeseen kasvuympäristöön ei kuulu se, että isi vaihtaa tyttöystävää samaan tahtiin ko sukkia. Eikä se, että lasta on esiteltävä kaikille ihmisille ketä milloinkin sattuu hässimään ennenko kyse on edes lähellekään vakavasta seurustelusta.
Voihan ne tytöt olla isin kavereita...?

Siitä että ämpäri sano perjantaina hakevansa puolikkaan jonkun Peten kanssa, joka sit olikin nainen. Ja äsken kysellessä selvis että se on yläkerran yyhoomutsi, eikä ämpäri tapaile enää sitä edellistä muikkelia. Kiusaantunut hiljaisuus, mutinaa ja kauhee kiire lähteä, ko kysyin onko se nyt sitten uus tyttis.
Anteeks että sanon näin, mutta mitä se sulle kuuluu?

Ymmärrän jos et luota ämpäriin isänä, (että osaa hoitaa asiat lapsystävällisesti) silloin on syytä puuttua, mutta ei kait siellä hässitä, leikitä kotia, tai tehdä muutakaan mikä on lapsen kehitykselle haitaks?

Eli sua se häirittee niinkuin arvelinkin.
Veikkaan ettei ämpärikään jokaista naikkosta esittele lapselleen "uutena äitinä".

Laske kolmeen . - kymmeneen ;) ja sitte vasta purkaudu :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä