tsuferaffi
Jaahas, puolikas on tavannu isin uuden tyttöystävän. Ja tietenkin erin, mikä oli vielä pari viikkoa sitten.
: /Jaahas, puolikas on tavannu isin uuden tyttöystävän. Ja tietenkin erin, mikä oli vielä pari viikkoa sitten.
Nice... Ämpäri osaa olla siis paitsi kusipää niin mielettömän tahdikaskin.Jaahas, puolikas on tavannu isin uuden tyttöystävän. Ja tietenkin erin, mikä oli vielä pari viikkoa sitten.
Ketä häirittee eniten?Jaahas, puolikas on tavannu isin uuden tyttöystävän. Ja tietenkin erin, mikä oli vielä pari viikkoa sitten.
Åhå!Jaahas, puolikas on tavannu isin uuden tyttöystävän. Ja tietenkin erin, mikä oli vielä pari viikkoa sitten.
Jos olisin vapaa, ja mies, pitäisin sua tosi hyvänä.:hug::kiss:https://www.youtube.com/watch?v=NVk4vENObiI
Enrique Iglesias - Heartbeat ft. Nicole Scherzinger
Saakohan sitä kokea enää koskaan. : /
=) :kiss:Jos olisin vapaa, ja mies, pitäisin sua tosi hyvänä.:hug::kiss:
https://www.youtube.com/watch?v=koJlIGDImiU
Tä?:O:wave: Helloouuu!
"Tää on parasta just nyt, parasta just nyt..."
Missäs Robbe esiintyyy? Tällänen vanhuskin tykkää Robinista:wave: Helloouuu!
"Tää on parasta just nyt, parasta just nyt..."
mistä nyt puhutaan?ahaa, se pete ei sitte ollutkaan petri
Minua häirtsee, koska mun mielestäni lapsen terveeseen kasvuympäristöön ei kuulu se, että isi vaihtaa tyttöystävää samaan tahtiin ko sukkia. Eikä se, että lasta on esiteltävä kaikille ihmisille ketä milloinkin sattuu hässimään ennenko kyse on edes lähellekään vakavasta seurustelusta.Ketä häirittee eniten?
tuskin puolikasta.
Voihan ne tytöt olla isin kavereita...?Minua häirtsee, koska mun mielestäni lapsen terveeseen kasvuympäristöön ei kuulu se, että isi vaihtaa tyttöystävää samaan tahtiin ko sukkia. Eikä se, että lasta on esiteltävä kaikille ihmisille ketä milloinkin sattuu hässimään ennenko kyse on edes lähellekään vakavasta seurustelusta.
Siitä että ämpäri sano perjantaina hakevansa puolikkaan jonkun Peten kanssa, joka sit olikin nainen. Ja äsken kysellessä selvis että se on yläkerran yyhoomutsi, eikä ämpäri tapaile enää sitä edellistä muikkelia. Kiusaantunut hiljaisuus, mutinaa ja kauhee kiire lähteä, ko kysyin onko se nyt sitten uus tyttis.mistä nyt puhutaan?
Mää oon kyselly siltä, ei ne oo/ollut.Voihan ne tytöt olla isin kavereita...?
Anteeks että sanon näin, mutta mitä se sulle kuuluu?Siitä että ämpäri sano perjantaina hakevansa puolikkaan jonkun Peten kanssa, joka sit olikin nainen. Ja äsken kysellessä selvis että se on yläkerran yyhoomutsi, eikä ämpäri tapaile enää sitä edellistä muikkelia. Kiusaantunut hiljaisuus, mutinaa ja kauhee kiire lähteä, ko kysyin onko se nyt sitten uus tyttis.
Eli sua se häirittee niinkuin arvelinkin.Minua häirtsee, koska mun mielestäni lapsen terveeseen kasvuympäristöön ei kuulu se, että isi vaihtaa tyttöystävää samaan tahtiin ko sukkia. Eikä se, että lasta on esiteltävä kaikille ihmisille ketä milloinkin sattuu hässimään ennenko kyse on edes lähellekään vakavasta seurustelusta.
ei siitä ämpäristä tiiä, sen track record ei oo parasta A-ryhmääAnteeks että sanon näin, mutta mitä se sulle kuuluu?
Ymmärrän jos et luota ämpäriin isänä, (että osaa hoitaa asiat lapsystävällisesti) silloin on syytä puuttua, mutta ei kait siellä hässitä, leikitä kotia, tai tehdä muutakaan mikä on lapsen kehitykselle haitaks?