F
fodi
Vieras
Millaista työtä? Minkälainen palkka? Ja siis sairaalassa työskentelevän osastonsihteerin työ kiinnostaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen sh ja kun meidän osastonsihteerin työtä seuraa niin on todella kiireinen ja joutuu hoitaan vaikka mitä töitä eikä työrauhaa, kun puhelin soi ja me hoitajat ja lääkärit keskeytetään hänet monta kertaa päivässä. Huipputyyppi on. Tehokas tekeen töitä, mutta sanoo kyllä, että on liikaa töitä. Tietokoneen ääressä istuu päivän ja hoitaa asioita puhelimitse ja selaa papereita, käy välillä arkistosta tulevien potilaidne papereita ja kotiutuneiden potilaiden paperit laittaa siisitisti kansioon ja vie takaisin arkistoon. Tarkastaa labratuloksiakin ja hoitaa vaikka mitä asioita mm. siirtokuljetuksia paikasta toiseen, tilaa kyytejä keskussairaalaan tutkimuksiin ym.
Kun oon hänen työtänsä seurannut niin kunnon perehdytys pitäisi olla, jos uusi työntekijä tulisi. Ei muuten osaa tehdä kaikkea hommia. Palkkauksesta en tiedä, mutta tuskin hirmuhyvä.
Taitaa olla tämän laman aikana katoava ammatti.
Täällä jäi eläkkeelle ja ketään ei palkatttu tilalle.
Sairaanhoitajat ehtivät kirjaamaan kaiken tarvittavan.
Lähihoitajat keskittyvät lähinnä hoitamiseen ja auttamiseen.