The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei tuo ollut mikään mielenosotus vaan idiootit käytti mielenosotuksta tekosyynä tyhmäillä ison maailman malliin. Koska omg vittu linnan juhlat :rolleyes:

"Me vittu rikotaan tänki yksityisyrittäjän puoti koska ELIITTI juhlii vittu daa linnassa!!1
Me häiriköidään sankarihaudoilla käyviä koska Niinistö on vittu tyhmä!!!!1
Mulla ei oo yhtään fyffee niin mä vittu varastan tän LIIKENNEMERKIN kun oon niin kova jätkä, ja koska linnan juhlat!!!1"

Tää oli mun mielestä ne aatteet ja ajatukset joita tää "mielenosotus edusti"...

Onhan se vähän... Että pitää karsia hoitajia vanhuksilta, poliiseja kadulta, lääkäreitä päivystyksestä ja kutistetaan lapsinlisät sun muut, mutta aina on varaa järjestää kunnon juhlat linnaan, ostaa uusi sohva maahanmuuttajalle, antaa harrastusrahaa alkoholistille ja ostaa torkkupeitot kansanedustajille ja kustantaa lounaat..

Mä ymmärrän oikeiden mielenosoittajien aatteen tässä asiassa,
mutta tuossa eilisessä typeryydessä ei ollut mistään mielenilmauksesta tai ajatuksen häivästäkään kyse, vaan silkasta tyhmyydestä.

Siinä sitten veronmaksajien rahoilla paikkaillaan vahinkoja...

Onhan se vähän... Että pitää karsia hoitajia vanhuksilta, poliiseja kadulta, lääkäreitä päivystyksestä ja kutistetaan lapsinlisät sun muut, mutta aina on varaa järjestää kunnon juhlat linnaan, ostaa uusi sohva maahanmuuttajalle, antaa harrastusrahaa alkoholistille ja ostaa torkkupeitot kansanedustajille ja kustantaa lounaat..
Jos pressa ei järkkäis itsenäisyyspäiväkemuja, niin siitä vasta meteli nousis. Toisekseen, jos kyseiset kemut naulaa kaksmiljoonaa suomalaista ruudun ääreen, niin se on ylelle täysin ilmaista ruuduntäytettä, jos vertaa minkä tahansa urheilukisan televisiointioikeuksiin.

Maahanmuuttajien sohvat taas on samaa sarjaa kuin taannoinen lastenvaunukohu, jonka tyttöpoliitikko nosti tietämättömyyttään framille. Asiaa kun kattelivat, niin ensimmäinen maininta verkossa "mamulastenvaunuista" löytyi hommafoorumista maininnalla "olen jostain kuullut, että..." Kas kun sosiaalitukipäätökset ovat salaisia, joten kenenkään tukipäätöksestä ei faktaa verkkoon tule. Myöskään mitään alkoholistien harrasterahaa ei ole olemassa. Jos tt- tuki menee viinaan, niin sit menee.

Kansanedustajille ei ostettu torkkupeittoja, vaikka jokunen heistäkin luuli, että se olisi henkilökohtaista omaisuuttaan. Eduskunnassa tehtiin jokusen sadan miljoonan remontti ja siin samalla sinne hankittiin kotimaista sisustustekstiiliä hintaan x. Lehdistö keksi nimetä ne torkkupeitoiksi ja kansanhupi oli valmis. Kukaan ei o motkottanut sinne hankituista matooista tai ikkunaverhoista mitään, vaikka maksavat taatusti enemmän.

Jos pressa ei järkkäis itsenäisyyspäiväkemuja, niin siitä vasta meteli nousis. Toisekseen, jos kyseiset kemut naulaa kaksmiljoonaa suomalaista ruudun ääreen, niin se on ylelle täysin ilmaista ruuduntäytettä, jos vertaa minkä tahansa urheilukisan televisiointioikeuksiin.

Maahanmuuttajien sohvat taas on samaa sarjaa kuin taannoinen lastenvaunukohu, jonka tyttöpoliitikko nosti tietämättömyyttään framille. Asiaa kun kattelivat, niin ensimmäinen maininta verkossa "mamulastenvaunuista" löytyi hommafoorumista maininnalla "olen jostain kuullut, että..." Kas kun sosiaalitukipäätökset ovat salaisia, joten kenenkään tukipäätöksestä ei faktaa verkkoon tule. Myöskään mitään alkoholistien harrasterahaa ei ole olemassa. Jos tt- tuki menee viinaan, niin sit menee.

Kansanedustajille ei ostettu torkkupeittoja, vaikka jokunen heistäkin luuli, että se olisi henkilökohtaista omaisuuttaan. Eduskunnassa tehtiin jokusen sadan miljoonan remontti ja siin samalla sinne hankittiin kotimaista sisustustekstiiliä hintaan x. Lehdistö keksi nimetä ne torkkupeitoiksi ja kansanhupi oli valmis. Kukaan ei o motkottanut sinne hankituista matooista tai ikkunaverhoista mitään, vaikka maksavat taatusti enemmän.
Tosikko! :D
Ei nuin vakavasti tartte tähän aikaan aamusta jutella ;)

Harmaa laura
AK ei uskoisi jos tietäisi mitä kaikkea voi saada harkinnanvaraisella toimeentulotuella... En voi laittaa esimerkkiä, työjuttuja. Mutta joku uusi virveli toumeentulotukena ei oo minun keksimä juttu..

Laura harmaana
No se on kyllä hyvä että juhlat työllistää tosi monen! Varsinkin tuo puvustamopuoli ja kampaajat ansaitsee joka euron. Pitkiä päiviä tekevät pienellä palkalla ja maksavat palvelualojen veron joka on korkea.

Huomenta! Nuo itseään anarkisteiksi kutsuvat vandaalipellet ovat naurettavia. Halpa kopio englantilaisista jalkapallohuligaaneista. Paheksun myös sitä, että ysimillisen tänne linkittämässä videossa oli käytetty Pellen musaa.
Punk on rauhan ja rakkauden asialla, peace and love. Se noilta riehupelleiltä puuttuu. Häkkiin koko porukka ja korvaamaan aiheuttamansa vahingot. Mieltä voi osoittaa myös paikkoja rikkomatta.

Laura harmaana
kaikille virmoille sallittakoon edustuskuluja, myös valtiolle

kohtuullisessa määrin
Määrittele kohtuus!!! :D

Naurettavaa oli myös että soten pikkujouluihin meni tuhansia euroja esiintyjään ja taas tuhansia ruokailuun. Ja vain yhden alueen soten, ei toki koko suomen.. Ja sitten ei ole varaa uusiin patjoihin osastolle... Vanhoista tuntee sängyn patjan läpi. Kiva puoli vuotta syöpäsairaalle tehdä kuolemaa, niinkuin ei muuten koskisi tarpeeksi...

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä