Mulla saattaa olla villistä lapsesta vähän toinen kuva, mutta siis millon tuo tollanen on ollu?[video=youtube;JZ5nKroC1IU]https://www.youtube.com/watch?v=JZ5nKroC1IU[/video]
koska olin itse tuolla niin tää.
oompa pihalla ku lumiukko
Mulla saattaa olla villistä lapsesta vähän toinen kuva, mutta siis millon tuo tollanen on ollu?[video=youtube;JZ5nKroC1IU]https://www.youtube.com/watch?v=JZ5nKroC1IU[/video]
koska olin itse tuolla niin tää.
Tässä sulle musaa, me like! Ei oo saatanallista örinää, vaan semmosta sopivaa.Noin minäkin ajattelin. Mä käännytän sut nyt, halusit tai et. -or not.
Mulla on niin, että aidosti voin fyysisesti pahoin jos se musa on sitä sellaista saatanallista mörinää ja örinää. Olen luovuttanut, ei se koskaan kuullosta hyvältä, mutta kiinnostaa että mitä ne muut siinä oikein kuulee. Sen takia kai sitä tulee kokeileiltua joskus.
to mitä vittua tos biisi ku alus kuluu oli se teppo joka kuoli sinne kytis autoon perheenisä joka oli just saammu kii.
tiiääkö mitä en oo ikinä saannu niin paljoo pamppua kun tuolla keräsin lopus porukaa rynnäkköön noh se ei onnistunu . mut sit mistä poliiseil meni hermo kun menin sanoo päin naamaa et hei menkää irakiin heiluttaa tota pamppua ja sen kommentin jälkeen alko heiluunMulla saattaa olla villistä lapsesta vähän toinen kuva, mutta siis millon tuo tollanen on ollu?
oompa pihalla ku lumiukko
Kaikkea kanssa![elämästäään sitä tarkpotin herskaa ja kaikkea se veti mut ku tuli lapsi se selvisyt ja kaikki oli vitun jees mut sit se meni ryyppään pitkästä aikaa ja kuoli sinen autoon
Kultainen nuoruus.tiiääkö mitä en oo ikinä saannu niin paljoo pamppua kun tuolla keräsin lopus porukaa rynnäkköön noh se ei onnistunu . mut sit mistä poliiseil meni hermo kun menin sanoo päin naamaa et hei menkää irakiin heiluttaa tota pamppua ja sen kommentin jälkeen alko heiluun
Hattaran kuvia.:kiss:Nyt maistuis uni,
vällyjen alle siis,
eli pai pai mussut :wave:
On ne ny.Joks Majurin hanskat on kondiksessa?
Miten sul tollasii tulee?
Auts... :|Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30494268:On ne ny.
En tiiä mikä niitä aiheuttaa, mut niitä tulee aina välillä, jolloin ei sormilla pysty tekemään mitään ja kipu on helvetillinen. Luulen, että se liittyy jotenkin hapensaantiin ja mahdollisesti sormissa ja kämmenissä on happivajausta tuolloin, kun ne muuttuu osittain ihan punasen sinertäviksi.