Just kuuntelin tän, olis ollu seuraava miunki linkkaus
luo itsevarmuutta tää biisi eikö totta syntynyt voittamaan vähän niinku meitsi hakaks peilin ees ku väsäsin puheen siskon hääihin pari minuuttia ennen ku piti mennä siihen stagelle käsi täris mut pari läpsäsyä ja punkku huiviin ja menoksJust kuuntelin tän, olis ollu seuraava miunki linkkaus
luo itsevarmuutta tää biisi eikö totta syntynyt voittamaan vähän niinku meitsi hakaks peilin ees ku väsäsin puheen siskon hääihin pari minuuttia ennen ku piti mennä siihen stagelle käsi täris mut pari läpsäsyä ja punkku huiviin ja menoks
stalingrad pätkässä ol ihyvä kun nuorempi poika kysy vanhalta jermulta eikö sinua pelota. Vatas käännä korvastani naks ja ei enää tarvitse ajatella niin se sitten naksautti sen nuoren korvasta ja ei enänä ajatellut
Tää kans yks josta toivois pystyvänsä sisäistämään ees osan..
https://www.youtube.com/watch?v=JDOT77t2G1E
siispä välillä voi ottaa sit iisimin jos kerran nääin onha nsiellä muitakin jotka siivoa osssooo?Vieläkö ottas kahvia vai alkasko jo siivoomaan. Ei jessus tää kämppä siistydy ikinä vaikka kuinka yrittäis. Aina sama kaaos :ashamed:
Oliskin noin helppoa.stalingrad pätkässä ol ihyvä kun nuorempi poika kysy vanhalta jermulta eikö sinua pelota. Vatas käännä korvastani naks ja ei enää tarvitse ajatella niin se sitten naksautti sen nuoren korvasta ja ei enänä ajatellut
ei oo ei mut harjottelemalla harjotusta harjotusta. ota iq via kniin et tuut tänen harmaana ja pistät ittes vähän "sekas" sanalla vähän niinku se peilin eessä harjotus..Oliskin noin helppoa.
Ei nää tunnu osaavan.siispä välillä voi ottaa sit iisimin jos kerran nääin onha nsiellä muitakin jotka siivoa osssooo?
Mullakaan ei oo kavereita. Ongelmani on tosi outo ja vähän tyhmä. Jostain syystä mun tyttökaverin aina ihastuu mieheeni.. Joku taika siinä on että aina käy näin.. Nytkin on pari jotka käy meillä vain jos mies on kotona ja juttelee hänen kanssa aiheista jotka ei pommin varmasti minua kiinnosta. Eilenkin lähtivät oluelle kun tietää että minä en voi lähteä lapsen ja mahan kanssa. Luotan kyllä mieheen, ei siinä. Sillä on ollut aina nuita ihailijoita, jopa semmosia jotka lähettää postissa lahjoja miehelle...Mie vaan tunnen olevani ihan pihalla kaikkien entisten hyvien kavereiden jutuista, en tunne niitä enää, en tiiä kiinnostaako ees tuntea ku ollaan niin erilaisia. Ja kun uusia en osaa hankkia niin siinäpä sitten ollaan.
Mulla on toi mun jengi jonka kanssa ollaan pidetty yhtä 40 vuotta, mutta me ollaan lähes kaikki hajallaan ympäri maan ja nähdään turhan harvoin.Mullakaan ei oo kavereita. Ongelmani on tosi outo ja vähän tyhmä. Jostain syystä mun tyttökaverin aina ihastuu mieheeni.. Joku taika siinä on että aina käy näin.. Nytkin on pari jotka käy meillä vain jos mies on kotona ja juttelee hänen kanssa aiheista jotka ei pommin varmasti minua kiinnosta. Eilenkin lähtivät oluelle kun tietää että minä en voi lähteä lapsen ja mahan kanssa. Luotan kyllä mieheen, ei siinä. Sillä on ollut aina nuita ihailijoita, jopa semmosia jotka lähettää postissa lahjoja miehelle...
Onneks mulla on yksi kaveri jota ei kiinnosta. Sen kaa voi höpötellä sitten tyttöjen juttuja. Mut hän asuu vähän syrjemmässä. Huristelen käymään kerran viikossa tai harvemmin ja muun ajan kiusaan teitä