The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
  • Tykkää
Reactions: poika
Mie vaan tunnen olevani ihan pihalla kaikkien entisten hyvien kavereiden jutuista, en tunne niitä enää, en tiiä kiinnostaako ees tuntea ku ollaan niin erilaisia. Ja kun uusia en osaa hankkia niin siinäpä sitten ollaan.
Mullakaan ei oo kavereita. Ongelmani on tosi outo ja vähän tyhmä. Jostain syystä mun tyttökaverin aina ihastuu mieheeni.. Joku taika siinä on että aina käy näin.. Nytkin on pari jotka käy meillä vain jos mies on kotona ja juttelee hänen kanssa aiheista jotka ei pommin varmasti minua kiinnosta. Eilenkin lähtivät oluelle kun tietää että minä en voi lähteä lapsen ja mahan kanssa. Luotan kyllä mieheen, ei siinä. Sillä on ollut aina nuita ihailijoita, jopa semmosia jotka lähettää postissa lahjoja miehelle...

Onneks mulla on yksi kaveri jota ei kiinnosta. Sen kaa voi höpötellä sitten tyttöjen juttuja. Mut hän asuu vähän syrjemmässä. Huristelen käymään kerran viikossa tai harvemmin ja muun ajan kiusaan teitä :D

Mullakaan ei oo kavereita. Ongelmani on tosi outo ja vähän tyhmä. Jostain syystä mun tyttökaverin aina ihastuu mieheeni.. Joku taika siinä on että aina käy näin.. Nytkin on pari jotka käy meillä vain jos mies on kotona ja juttelee hänen kanssa aiheista jotka ei pommin varmasti minua kiinnosta. Eilenkin lähtivät oluelle kun tietää että minä en voi lähteä lapsen ja mahan kanssa. Luotan kyllä mieheen, ei siinä. Sillä on ollut aina nuita ihailijoita, jopa semmosia jotka lähettää postissa lahjoja miehelle...

Onneks mulla on yksi kaveri jota ei kiinnosta. Sen kaa voi höpötellä sitten tyttöjen juttuja. Mut hän asuu vähän syrjemmässä. Huristelen käymään kerran viikossa tai harvemmin ja muun ajan kiusaan teitä :D
Mulla on toi mun jengi jonka kanssa ollaan pidetty yhtä 40 vuotta, mutta me ollaan lähes kaikki hajallaan ympäri maan ja nähdään turhan harvoin.

Lauralla metka ongelma :O

Mulla ei juur ole naispuoleisia kavereita, porukasta 80% on miehiä ja jotenkin tuun ukkojen kanssa paremmin toimeen ja oon yleisesti rennompi.
Omalle ukolle se ei luojan kiitos oo ongelma.

Ehkä mä oon teinivuosilta traumatisoitunut kaikista kaakattavista pissislaumoista joihin en vaan ikinä osannut sulautua :D

Ukkoihin on jotenkin helpompi tutustuakin,
tilanteet joissa miespuolinen frendi on naikkosensa kanssa kylässä,
ja mä jään sen naisen kanssa kaksin, on jotain ihan kamalaa :D
Mä en vaan "osaa" sanoo mitään tai olla luontevasti :rolleyes:
Ja lopputulos on se että nainen valittaa kotimatkalla miehelleen että mä oon "vähän outo", "jotenkin nihkee" tai vastaavaa. Enkä mie tarkota olla!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä