Mitä!!!! Oletko sinä Laura?
Mä en enää tiedä mitä te minusta haluatte!!! Oliko tuo joku kysymys??
Haluan kotiin.. :snotty:
Mitä sä oikeen pelleilet siinä!!!?:kieh:
Mitä!!!! Oletko sinä Laura?
Mä en enää tiedä mitä te minusta haluatte!!! Oliko tuo joku kysymys??
Haluan kotiin.. :snotty:
Ihan ohi.... ensin suljet Liiba laaba...harmaa nappi...juupa duuba....yksi komento.... Huomenna en koske tietotekniikkaan....Ensin suljet kaikki taustalle auki jääneet appsit kotinappia (se iso pyörylä siinä alateunassa) nopealla kaksoispainalluksella. Pääset moniajonäkymään. Sulje kaikki appsit pyyhkäisemällä ne yksitellen kohti yläreunaa, jolloin appsi sulkeutuu.
Sitten nollaat sivuhistorian. Kotinäytöllä on se harmaa nappi Asetukset tai Settings, riippuu kielivalinnasta. Asetukset ja sieltä Safari ja (riippuu mitä iOS-versiota laitteessa käytät) poista historia Tyhjennä historia ja Poista evästeet ja data. Muistaakseni iOS 8:ssa oli vain yksi komento.
Huomenna opetellaan joku toinen kiva juttu kuten laitteen pakkosammutus sen jumittaessa.
Mä tuun pitää sulle Täti Toffeen henk koht atk-koulua. Paatuneimmatkin yksilöt duunissa olen opettanut.Ihan ohi.... ensin suljet Liiba laaba...harmaa nappi...juupa duuba....yksi komento.... Huomenna en koske tietotekniikkaan....
Mun tabletti sekoilee ja vaihtaa nimimerkkiä uuden ja vanhan nikin välillä aivan randomisti ilman että voin vaikuttaa asiaan. Jotenkin oon onnistunut vielä niin että molemmat näkyy aktiivisena yhtäaikaa...:snotty:Mitä!!!! Oletko sinä Laura?
Mitä sä oikeen pelleilet siinä!!!?:kieh:
Otetaas joo Baileyt ja sitten minä tarjoon Sheridanit.Miul olis Bailey'siä
Voisin ottaa pelkän napsun, ei kahvia enää tähän aikaan.
Huh huh... Harmoninen laura lähtee nyt suihkuun ja kattomaan leffaa (sen mä osaan). Katsellaan tätä sotkua huomenna...Mä tuun pitää sulle Täti Toffeen henk koht atk-koulua. Paatuneimmatkin yksilöt duunissa olen opettanut.
Heitä seinään se leivinpelti!:kieh:Mun tabletti sekoilee ja vaihtaa nimimerkkiä uuden ja vanhan nikin välillä aivan randomisti ilman että voin vaikuttaa asiaan. Jotenkin oon onnistunut vielä niin että molemmat näkyy aktiivisena yhtäaikaa...:snotty:
Kivaa iltaa siulle!:heart:Huh huh... Harmoninen laura lähtee nyt suihkuun ja kattomaan leffaa (sen mä osaan). Katsellaan tätä sotkua huomenna...
Paras ohje tähän asti....Heitä seinään se leivinpelti!:kieh:
Hattaran kuvia sugar.:kiss:Mie lähen kuuntelee tuhinaa nyt ku ne on tuossa samassa läjässä, mikään oo sulosempaa ku nukkuva lapsi.:heart:
Öitä teille ja huomiseen taas..minnekkäs sitä muualle ku tänne, heti aamusta
Puspus :kiss:
Perjantai pelastaja Posse!
Kohta saunaa, tsih ja vähän leffaa.
Huomena olis itsenäisyyspäivän kaffet äitillä ja illalla istutaan samppakaljat kourassa sivistyneesti tv:n ääressä ja asiantuntijamaisin ottein arvostellaan linnan pukukavalkaadia.
Mie lähen kuuntelee tuhinaa nyt ku ne on tuossa samassa läjässä, mikään oo sulosempaa ku nukkuva lapsi.:heart:
Öitä teille ja huomiseen taas..minnekkäs sitä muualle ku tänne, heti aamusta
Puspus :kiss:
Miks mää rekkauduin tänne takas? En muista enää.
No totta helvetissä.pakotatko mr ihanannaki mukaan linnatölläykseen?
Sä tykkäät meistä kaikista niin paljon, että ilman päivittäistä sisäänkirjautumista itkisit ittes iltasin uneen?Miks mää rekkauduin tänne takas? En muista enää.
Sillon jos mää niit katon niin yleensä van sen takii, et saa nauraa mitä ihmeellisimmille hökötyksille, mitä juhla-asuiks kutsutaanmiks munki pitää kattoa juhlia vaikka en ees oo idiootti
Sitä sun pitää kysyä omalta rouvaltamiks munki pitää kattoa juhlia vaikka en ees oo idiootti
Vastavuoroisesti istuta parempi puoliskosi katsomaan tuntematonmiks munki pitää kattoa juhlia vaikka en ees oo idiootti