Jaahas, se olis sitten iltakahvien paikka! Kuka muu haluaa?
Muuten kyllä mut just on uunissa ravitseva illallinen, hookoota ja ranuja
Jaahas, se olis sitten iltakahvien paikka! Kuka muu haluaa?
Olisko tarjolla joku napsukin, kera sen kahvin?Jaahas, se olis sitten iltakahvien paikka! Kuka muu haluaa?
Gmail:issa tilaa oletuksena 30 gigaa. Elikkäs sinne vaan, tai ota käyttöön Drive (googlen kans) niin löytyykin ne kuvat sitten helpommin. Samaten se 30g tilaa jaettuna gmailin kanssa.Mä mitään osaa asentaa ja kyllähän nää, läppäri ja mokkula on jo niin vanhoja et en ihmettele yhtään jos vetelevät viimeisiään. Pitäs vaan noi kuvat laittaa et ne ees säilyis....en oo saanut aikaseks.
Muista avata se tietokone ennenko alat täyttelemään kaavakkeita patenttitoimistoonNevööööö! Patenttilla tienaa hyvin. Minun raskauskuvilla not so much. Joten pidä hyvänäsi. Muahhhaaaahhhaaaaa!!! :vampire:
Eikös se oo jotakin bakteerin kasvua estävää ainetta?Mää hieroin sulfaa pukkiin miitissä, ei pelota
Vai otetaanko ensin kahvit tortulla ja sitten gölgit napsulla .Olisko tarjolla joku napsukin, kera sen kahvin?
Sillä ehkästään poikabagteereja.Eikös se oo jotakin bakteerin kasvua estävää ainetta?
Miul olis Bailey'siäOlisko tarjolla joku napsukin, kera sen kahvin?
Mikä sun tabletti on?En tiedä kuka olen. :snotty: kone vaihtoi taas nimimerkin.. En mä löydä tästä sivuhistoriaa..
Tujut omasta takaa, mää en käytä. Sorry.Olisko tarjolla joku napsukin, kera sen kahvin?
I pad. Tai siis Apple. Tai siis mitä sä kysyt???Mikä sun tabletti on?
Tunnut tietävän näistä jotain niin selitä mulle mitä eroa on reitittimellä ja kytkimellä?Miksi täällä sanotaam usein, että nyt asiasta x kaikki mielipiteet tähän pinoon, jotain ketjukieltä? Pinosta tulee aina mieleen protokollapino.
OSI-malli Wikipedia
tämä oli huumoria, saa nauraa.
Mitä se sun kaveris sanokaan?I pad. Tai siis Apple. Tai siis mitä sä kysyt???
Laura?En tiedä kuka olen. :snotty: kone vaihtoi taas nimimerkin.. En mä löydä tästä sivuhistoriaa..
Että olen erityisen terävä älyinen yksilö..Mitä se sun kaveris sanokaan?
Laura?
.. ??
Lopetetaanks kinastelu jo?Että olen erityisen terävä älyinen yksilö..
Ensin suljet kaikki taustalle auki jääneet appsit kotinappia (se iso pyörylä siinä alateunassa) nopealla kaksoispainalluksella. Pääset moniajonäkymään. Sulje kaikki appsit pyyhkäisemällä ne yksitellen kohti yläreunaa, jolloin appsi sulkeutuu.I pad. Tai siis Apple. Tai siis mitä sä kysyt???
Kinastelu??? Ihan normaali keskusteluLopetetaanks kinastelu jo?
:hug: vaikeeta varmasti tommonen kaksjakonen elämä.Mitä???? Nyt oon Harmony!!!!!!! En jaksa enää!!!
Mitä huutelet? Reitittimiä tarvitaan yleensä yksi ja kytkimiä vino pino, pieniä ja suuria tarpeen mukaan. Kuviossa voi olla mukana myös reitittävä kytkin.Tunnut tietävän näistä jotain niin selitä mulle mitä eroa on reitittimellä ja kytkimellä?
Ja siis silleen yksityiskohtaisesti mitä ne erot ovat, ei tyyliin:
"Reitittimet
Reitittimet mahdollistavat tietokoneiden välisen tietoliikenteen ja voivat siirtää tietoja kahden eri verkon (kuten kotiverkon ja Internetin) välillä. Reitittimen nimi tulee sen kyvystä ohjata verkon liikennettä. Reitittimet voivat olla langallisia (Ethernet-kaapeleita käyttäviä) tai langattomia. Jos haluat vain yhdistää tietokoneita toisiinsa, keskittimet ja kytkimet toimivat hyvin. Jos haluat kuitenkin sallia Internet-yhteyden kaikista tietokoneistasi yhden modeemin kautta, käytä reititintä tai sellaista modeemia, jossa on sisäänrakennettu reititin. Reitittimissä on yleensä myös sisäänrakennettuja suojaustoimintoja, kuten palomuuri. Reitittimet ovat kalliimpia kuin keskittimet ja kytkimet." koska tuon kun lukee niin ihan saman tekevät kytkimetkin???
A-p.-U-V-a. !