Ja sie oot molemmilla vihreenä pallona sisällä :OWhat the fuck is happening here?!! Mun nimimerkki vaihtui itsestään.. :O
Sori, vanhalla sokeella nartulla menee rivit ja kommentit sekasin antakkee armoo vanhale höppänäleKirahvin kalenteriin??? Joko se teki halpakopion minun ideasta?!!
Outo. Vannon kautta kiven ja kannon että olen ollut vain tabletilla koko illan. En oo siis kahdella koneella. Päivitin sivun ja vastasin kirahville niin nimimerkki oli vaihtunut..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30490858:Ja sie oot molemmilla vihreenä pallona sisällä :O
Pukin keppiäNyt loppu tsiraff!!! Ensin sun wt-persoona kastelee mun lapsen jalat ja sitten sotket mun koneella. Saat risuja pukilta jouluna, se on ihan varma se!! :stick:
Pittääkö pukille kertoa olleensa kiltti vai tuhmaPukin keppiä
No jos tykkää kepistä. Tikkuja ja kaikkee nuissa..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30490891:Pittääkö pukille kertoa olleensa kiltti vai tuhma
Nyt loppu tsiraff!!! Ensin sun wt-persoona kastelee mun lapsen jalat ja sitten sotket mun koneella. Saat risuja pukilta jouluna, se on ihan varma se!! :stick:
Mää hieroin suhteita pukkiin miitissä, ei pelotaPukin keppiä
Mää hieroin suhteita pukkiin miitissä, ei pelota
Korjasin että näkyy nimi
Nevööööö! Patenttilla tienaa hyvin. Minun raskauskuvilla not so much. Joten pidä hyvänäsi. Muahhhaaaahhhaaaaa!!! :vampire:
Palauta se patentti, niin palautan sun kuvat.
:wave:Jaahas, se olis sitten iltakahvien paikka! Kuka muu haluaa?