Siis mitä maksaako kaksplus?? D:

• Viestiketjun aloittaja "paniikissa"
  • Ensimmäinen viesti
Katsopa kun tuo herra esiintyy ja puhuu ihmisille.. Joku on hiukan symppis!! Charmantti, niin kun äitini sanoisi:D Eikä tullu kun 600e jonka pistin tohon laserleikkaukseen.
No siis vähän siltä vaikutti että olisit rahoissas kun on varaa maksaa noita kuvansiirtomaksuja ihan tosta noin vaan.:D

Olen katsellut häntä jo sillä silmällä silloinkin kun oli "pelkkä" avustaja.:)
Alexander on ihana mies.:heart: Todella edustava ja karismaattinen. Ja charmantti, kuten äitisikin sanoi.:)

Ai sä meet sellaiseen? Vai olitko jo?

No siis vähän siltä vaikutti että olisit rahoissas kun on varaa maksaa noita kuvansiirtomaksuja ihan tosta noin vaan.:D

Olen katsellut häntä jo sillä silmällä silloinkin kun oli "pelkkä" avustaja.:)
Alexander on ihana mies.:heart: Todella edustava ja karismaattinen. Ja charmantti, kuten äitisikin sanoi.:)

Ai sä meet sellaiseen? Vai olitko jo?
No eläpä muuta sano! :eek: Mieletön pakkaus! Ite vasta nyt oon huomannut minkälainen tyyppi hän on :)

Joo siis olin tänään siinä ja jos voi mistään leikkauksesta sanoa että miellyttävä kokemus niin se on tuo! <3 Joissain hommissa ihmiset tekee "liukuhihnalla" töitä, mutta tuolla tuntui koko toimenpiteen ajan että sä olet tärkein ja kaikissa vaiheissa se näkyi. Lääkäri jopa sanoi, että jos jotain tulee niin koska vaan voi soittaa vaikka yöllä! Voisiko parempaa hoitoa olla..? Ihmekös ihmiset oli odotushuoneessa niin tyytyväisiä. Nyt on siis näkö korjattu iäksi, mutta juhlia ei voi koska ei alkoholia :/ Jos sulla tai kellä tahansa on hajataittoa/näkövikaa niin suosittelen koko sydämestä tuota leikkausta!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
No eläpä muuta sano! :eek: Mieletön pakkaus! Ite vasta nyt oon huomannut minkälainen tyyppi hän on :)

Joo siis olin tänään siinä ja jos voi mistään leikkauksesta sanoa että miellyttävä kokemus niin se on tuo! <3 Joissain hommissa ihmiset tekee "liukuhihnalla" töitä, mutta tuolla tuntui koko toimenpiteen ajan että sä olet tärkein ja kaikissa vaiheissa se näkyi. Lääkäri jopa sanoi, että jos jotain tulee niin koska vaan voi soittaa vaikka yöllä! Voisiko parempaa hoitoa olla..? Ihmekös ihmiset oli odotushuoneessa niin tyytyväisiä. Nyt on siis näkö korjattu iäksi, mutta juhlia ei voi koska ei alkoholia :/ Jos sulla tai kellä tahansa on hajataittoa/näkövikaa niin suosittelen koko sydämestä tuota leikkausta!
Hyvä että oli laadukasta palvelua!
Meillä ei suvussa oo kellään laseja joten epätodennäköistä on että olis tarvetta. Eikös likinäkö ainakin ole periytyvä...
Voin kyllä kuvitella että tuollaisen leikkauksen jlk. on todella syytä juhlaan.:)
Varmasti menisin itsekin leikkaukseen jos olis tarvetta.
Onneks olkoon uudesta näöstä kovasti paljon!:flower: Hieno homma!

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä