No, eiköhän tuossa ole namia mulla jouluun astiPerskule, mun perse leviäis tuosta määrästä. Eikä siihen ole varaa.
No, eiköhän tuossa ole namia mulla jouluun astiPerskule, mun perse leviäis tuosta määrästä. Eikä siihen ole varaa.
Ei kannata, kaikki mikrotettu ruoka maistuu paskalta.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30490297:Tekisköhän huomisen safkan jo valmiiksi ja lämmittäis huomenna sen vain mikrossa?
Aattelin possun ulkofilepiffejä ja pottumuussia, sekä ruskeekastiketta.
Vaihdatko vakkariduunin uhmikseen?Nyt saa tää firma vaikka räjähtää tuhannen atomeiksi, hanskat tippuu tiskiin ihan just änyyteenyt.
Puolikas ymmärtää taatusti puhetta paremmin kuin jotkut mun kollegat. ..ttu kun ei mee ihan yksinkertainen asia jakeluun. Ota palikka paikasta a. Laita palikka paikkaan b. "Hei voisitsä narttu tulla vielä näyttämään!" Ja sit se vitun palikka on paikassa c.Vaihdatko vakkariduunin uhmikseen?
Yllätä vaimosi - tee se matolla.vaihtaa näppäsin muuten mökillä kylppärin hanat
veikkaan että frukrut yllättyy
Mikään ei o rasittavampaa kuin ahkera hölmö. Jos olis edes laiska, niin palikat pysyis paikassa a, mikä olis vähemmän vahingollista.Puolikas ymmärtää taatusti puhetta paremmin kuin jotkut mun kollegat. ..ttu kun ei mee ihan yksinkertainen asia jakeluun. Ota palikka paikasta a. Laita palikka paikkaan b. "Hei voisitsä narttu tulla vielä näyttämään!" Ja sit se vitun palikka on paikassa c.
Siia mitä, onko mun lapsi teillä töissä????Puolikas ymmärtää taatusti puhetta paremmin kuin jotkut mun kollegat. ..ttu kun ei mee ihan yksinkertainen asia jakeluun. Ota palikka paikasta a. Laita palikka paikkaan b. "Hei voisitsä narttu tulla vielä näyttämään!" Ja sit se vitun palikka on paikassa c.
Kyllä mua rasitti enemmän se, että kun sanoin ettei tää voi jäädä näin, kun se sotkee monta muuta juttua ja maanantaiksi täytyy olla tehtynä niin vastaus on että sori en mä nyt ehdi jäädä kun haluan käydä kaupassa ennenku haen janiliisan ja marcojanican tarhasta ettei tartte sit niitten kans mennä ja ehtii ennen ruuhkaa. Ai jaa! Mä oisin kans voinu lähtee kauppaan ennen ruuhkaaMikään ei o rasittavampaa kuin ahkera hölmö. Jos olis edes laiska, niin palikat pysyis paikassa a, mikä olis vähemmän vahingollista.
Ettei vaan oisi sun lapses isä???Siia mitä, onko mun lapsi teillä töissä????
Firma olis konkurssissa jo.Ettei vaan oisi sun lapses isä???
Pinotexia saa rautakaupastaMistä kantsis ostaa hiusväriä? Pitää olla kestoväri.
Noi ei oo konkreettisia palikoita vaan järjestelmä joka maksaa ihmisten tileille rahaa joten sitä ei todellakaan voi jättää odottamaan maanantaita. Kumma vaan miten nää tietyt ihmiset myös valittaa kun on tuntisaldot miinuksella. Yritän etsiä hämmästyksen tunnetta mutta nyt vaan ei tunnu irtoavan.pitsin savotallahan tuntuu olevan vastuuta pelkäämätöntä väkeä
pura maanantaiaamuna pinon päät niin katotaan minkänäkösiksi naamat vääntyy