The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Puolikas ymmärtää taatusti puhetta paremmin kuin jotkut mun kollegat. ..ttu kun ei mee ihan yksinkertainen asia jakeluun. Ota palikka paikasta a. Laita palikka paikkaan b. "Hei voisitsä narttu tulla vielä näyttämään!" Ja sit se vitun palikka on paikassa c.
Mikään ei o rasittavampaa kuin ahkera hölmö. Jos olis edes laiska, niin palikat pysyis paikassa a, mikä olis vähemmän vahingollista.

Iltaa! Mitäs tänne? Olen kuulkaa huonolla tuulella. Mies ei ole kotona, kun on iltavuorossa. Hänen piti käydä kaupassa aamulla, mutta kaapit on tyhjiä. Miten se ei tajunnut, että mulla on ollut todella raskas päivä takan ja tarvitsen jotain pientä herkkua.
Söin sitten kalenterista huomisen suklaan :mad:

Mikään ei o rasittavampaa kuin ahkera hölmö. Jos olis edes laiska, niin palikat pysyis paikassa a, mikä olis vähemmän vahingollista.
Kyllä mua rasitti enemmän se, että kun sanoin ettei tää voi jäädä näin, kun se sotkee monta muuta juttua ja maanantaiksi täytyy olla tehtynä niin vastaus on että sori en mä nyt ehdi jäädä kun haluan käydä kaupassa ennenku haen janiliisan ja marcojanican tarhasta ettei tartte sit niitten kans mennä ja ehtii ennen ruuhkaa. Ai jaa! Mä oisin kans voinu lähtee kauppaan ennen ruuhkaa

Spencer Hastings
Perjantaigallup ketjulaisille:

Valitsisitko ok palkan ja n. 600e asumiskustannukset, vai 90e asumiskustannukset ja suunnilleen erotuksen verran (~500e) pienemmän palkan?

Eli ajattelisitko "pidemmällä tähtäimellä" esimerkiksi eläkekertymiä ja vuosiansioiden mukaan laskettavia etuuksia (äitiyslomarahat, liiton rahat tms.) vai ajattelisitko tilannetta tässä ja ny?

pitsin savotallahan tuntuu olevan vastuuta pelkäämätöntä väkeä

pura maanantaiaamuna pinon päät niin katotaan minkänäkösiksi naamat vääntyy
Noi ei oo konkreettisia palikoita vaan järjestelmä joka maksaa ihmisten tileille rahaa joten sitä ei todellakaan voi jättää odottamaan maanantaita. Kumma vaan miten nää tietyt ihmiset myös valittaa kun on tuntisaldot miinuksella. Yritän etsiä hämmästyksen tunnetta mutta nyt vaan ei tunnu irtoavan.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä