Väärin luettua osa 6309668034Vaikee ehdotella kun ei tiedä miehestä mitään.
Tommoinen päivyri vois olla hyväkin, mut jos ei o tottunu semmoista mukanaan kantamaan, niin saattaapi jäädä pöytälaatikkoon vaik olis kuinka tarpeen.
Jotenkin veikkaan, et parhaaseen lahjaan sun ei tartte ostaa mitään.
Ittellä yks joululahja ratkes tänään ihan itsestään, semmoinen jota en ollu ajatellu edes hankkia. Kävin kirjastossa... :ashamed: ja poistokorista mukaan kaks isoisää emättimessä, Huovisen Matikanopettaja, Potterin puoliveriprinssi, Asimovin robotit ja imperiumi lontoonkielisenä... ja sit siinä korissa oli toi "Bunkkeri", joka mulla jo on, mut toi huusi, et "anna mut joululahjaksi naapurin kitarasankarille, kun se tykkää meikäläisestä" Sit sekin lähti mukaan ja odottaa käärimistä pakettiin.
Mua ei saa reissuillani päästää kirjastoon.:ashamed:
Minä luulin että pyhänä ei saa pihdata.. :snotty:Jaa niin, sinne kauppaan piti mennä. Muistakaas immeiset että huomenna on vähän huonommin paikat auki.
:wave:
Et vastannu mun viestiin joku viikko sitten :'(Röyh. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Päivää ketjuun.
Toisaalta se on lepopäivä, et ei passais tehdä mitään missä tulee hiki...Minä luulin että pyhänä ei saa pihdata.. :snotty:
Voihan sitä hiljaksiin keinutella pyhänä.. Mää aattelin että niinku juhlan kunniaksi...Toisaalta se on lepopäivä, et ei passais tehdä mitään missä tulee hiki...
:wave:moiiipäivää :wave:
No "näkeehän" sinnuukin joskus..:stick:Röyh. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Päivää ketjuun.
Ostin pojalle karkkipussin. Nyt sitten mussutan sen nameja. :snotty:
Pitää antaa sit namirahaa kun tulee.
Sul ei oo selkärankaa olla syömäti nameja. :kieh:Ostin pojalle karkkipussin. Nyt sitten mussutan sen nameja. :snotty:
Pitää antaa sit namirahaa kun tulee.
Itelleni ostin fazerina levyn. Se on syöty jo.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30490253:Sul ei oo selkärankaa olla syömäti nameja. :kieh:
Mikset osta itelles omia? Vai ahmitko ne heti?
Mä ostin eilen kolme fazerin sinistä suklaalevyä ja kaks kiloo irtokarkkeja viikonlopuksItelleni ostin fazerina levyn. Se on syöty jo.
Sä oot mies. Miten hemmetissä sulla menee kämpän sekaistamiseen kaks tuntia? Keuhkokuume varmaan rajoittaa toimintakykyä, mut kyl kämppä pitää saada sekaisin kolmessa minuutissa tai sit on tuhlannu aikaa johonkin turhuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30490251:Miten helvetissä mä oon saanu tän kämpän sekasin parissa tunnissa? :O
Jumankekka on piuhoja ja työkaluja siellä sun täällä, sekä kirjahyllykin nurinniskoin lattialla
Nimenomaan hengittämiseen ja sen rauhoittamiseenSä oot mies. Miten hemmetissä sulla menee kämpän sekaistamiseen kaks tuntia? Keuhkokuume varmaan rajoittaa toimintakykyä, mut kyl kämppä pitää saada sekaisin kolmessa minuutissa tai sit on tuhlannu aikaa johonkin turhuuteen.
Perskule, mun perse leviäis tuosta määrästä. Eikä siihen ole varaa.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30490261:Mä ostin eilen kolme fazerin sinistä suklaalevyä ja kaks kiloo irtokarkkeja viikonlopuks