The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaikee ehdotella kun ei tiedä miehestä mitään.
Tommoinen päivyri vois olla hyväkin, mut jos ei o tottunu semmoista mukanaan kantamaan, niin saattaapi jäädä pöytälaatikkoon vaik olis kuinka tarpeen.

Jotenkin veikkaan, et parhaaseen lahjaan sun ei tartte ostaa mitään.

Ittellä yks joululahja ratkes tänään ihan itsestään, semmoinen jota en ollu ajatellu edes hankkia. Kävin kirjastossa... :ashamed: ja poistokorista mukaan kaks isoisää emättimessä, Huovisen Matikanopettaja, Potterin puoliveriprinssi, Asimovin robotit ja imperiumi lontoonkielisenä... ja sit siinä korissa oli toi "Bunkkeri", joka mulla jo on, mut toi huusi, et "anna mut joululahjaksi naapurin kitarasankarille, kun se tykkää meikäläisestä" Sit sekin lähti mukaan ja odottaa käärimistä pakettiin.

Mua ei saa reissuillani päästää kirjastoon.:ashamed:
Väärin luettua osa 6309668034 :LOL:

Mä uskon että se kalenteri vois olla ihan passeli. Se roudaa muutenkin aina salkullista duunipapereita matkassa, niin samalla vaivalla se menis. Ja hää muistaakseni ite puhu siitä jo alkusyksystä.

• Tykkää
Reactions: (Laura)
IhQ
Käytiin siel kaupassa..ei olis pitäny ottaa esikkoa mukaan. No, ostettiin sit sämpylöitä, nakkia, juustoa, jäätelöä, sipsiä ja miehelle kaks kaljaa. Siin on meijän itsepäisyyspäivän meny :D
Olis varmaan kannattanu miettiä vähän etukäteen mitä pitäis ostaa mut no, menee se noinkin. Ja kassalla tuli semmonen blackout, en meinannu muistaa kortin tunnuslukua :O
V*ttu miun viimesetkin älyn rippeet on himmenemässä :'(

Tiiättekö kun piirretyissä tyypeille ilmestyy raivostuessa semmonen tykyttävä otsasuoni?

Mullakin tuli semmonen näkyviin. Likka söi hernekeiton kylmänä vihdoin ja viimein, ja halus mustikkakeittoa jälkkäriks. Laitoin mukiin keittoa ja huusin likan pöytään.

-ÄITII! En voi juoda tätä!
- No mikset?
- En voi! Äiti tää on glögiä!
- eipä oo kun mustikkakeittoa.
- tää on glögiä!!!
- Ei ole! Se on vähän samanväristä, mut se on keittoa.
- Eipähän!
- Onhan! Juo tai oo juomatta, se ON mustikkakeittoa!!!

*hiljasuus*

-Äääiti.
-No?!
-En voi juoda tätä.
-Se ei ole glögiä! Usko jo!
- Mutta minä haluan GLÖGIÄ! Ääääitiiiii!
- |O

• Tykkää
Reactions: (Laura)
IhQ
:headwall: lapset...nuo teijän esimerkit kuulostaa niin tutulta.

Mies tosin sanoo et meijän lapset on vaan tulleet minuun siinä päättämättömyydessänsä..mut en myönnä mitään :snotty: että miekö muka olisin semmoinen kans..

Ai nii.

Tossa kun olin reissussa, niin jakoivat näytteitä. Nyt mulla on jääkaapissa 450ml Knorrin gulassikeittoa ja 350g thaicube kanaa jasmiiniriisillä. Ja just sain niit juustovoikkareita sielt seurakuntasalista. Vielä kun keksis missä jaetaan olut- ja röökinäytteitä, niin ei vissiin tarttis kaupalla käydä koskaan?

• Tykkää
Reactions: Bon-Bon
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30490251:
Miten helvetissä mä oon saanu tän kämpän sekasin parissa tunnissa? :O

Jumankekka on piuhoja ja työkaluja siellä sun täällä, sekä kirjahyllykin nurinniskoin lattialla
Sä oot mies. Miten hemmetissä sulla menee kämpän sekaistamiseen kaks tuntia? Keuhkokuume varmaan rajoittaa toimintakykyä, mut kyl kämppä pitää saada sekaisin kolmessa minuutissa tai sit on tuhlannu aikaa johonkin turhuuteen.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä