Kauhee ku mulla on levoton olo!
Enkä tiiä miks.
viskaa vesilintua sillä 50sogilla
Kauhee ku mulla on levoton olo!
Enkä tiiä miks.
Jakomielitautia pukkaa.Alkuperäinen kirjoittaja välistäkysyjä;30489982:Onko tsuferaffi ja kahvikirahvi yksi ja sama? Jos niin miksi eri nimillä ja harmaana?
Miul on mirri pöydällä..hyvä et pystyy täs ees kirjottamaan.
tätä mie en ymmärrä miksi ei jaksa rekkautua kun sitten pitää aina kirjottaa se harmaa nikki?.Jakomielitautia pukkaa.
Siks koska mulla ei oo automaattinen sisäänkirjautuminen päällä puhelimessa, enkä aina jaksa kirjautua.
Ruokaa ja karkkiiPitäs sinne kauppaan nyt läkseä kuitennii...mitähän sieltä ostais?
Tai etes pöksyt jalkaan.hyi, laskeuvvuppas tuolille
Eihän samassa ketjussa saa olla kuin yhdellä nimimerkillä.Jakomielitautia pukkaa.
Siks koska mulla ei oo automaattinen sisäänkirjautuminen päällä puhelimessa, enkä aina jaksa kirjautua.
Voiskohan se johtua tosiaan tosta.viskaa vesilintua sillä 50sogilla
Jos kuljet tästä ohi niin tuo tullessasi olutlaatikko ja viis malporoaskia. Itteä laiskottaa niipal, et kauppareissut jääköön maanantaille.Pitäs sinne kauppaan nyt läkseä kuitennii...mitähän sieltä ostais?
Eipä se oo niin justiinsa täällä meillä.Alkuperäinen kirjoittaja välistäkysyjä;30490021:Eihän samassa ketjussa saa olla kuin yhdellä nimimerkillä.
Mikset näkkileipää ilman voitaAnnoin lapselle porkkanan kun ei syö hernekeittoa.
Alan pehmiimään :snotty:
Mää käskin eilen pois pöydästä ja söin ite sen ruuatAnnoin lapselle porkkanan kun ei syö hernekeittoa.
No punapaitaisella on vielä jalat tallella?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30490018:
Saatanan tunarit
Koska kaapista ei löydy moista gluteenittomana :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30490042:Mikset näkkileipää ilman voita
Mie veikkaan että asut vähäsen turhan kaukana jos tossa mein lähikaupassa vaan pyörähän.: /Jos kuljet tästä ohi niin tuo tullessasi olutlaatikko ja viis malporoaskia. Itteä laiskottaa niipal, et kauppareissut jääköön maanantaille.
Annoin lapselle porkkanan kun ei syö hernekeittoa.
Pöh, pyörällä kulkiessa matkan pituus ei oo este.Mie veikkaan että asut vähäsen turhan kaukana jos tossa mein lähikaupassa vaan pyörähän.: /
Onko sinulla tosiaan normaalikiiman lisäksi kausivaihtelukiimojakin? Miehelläs on kivaa, mut ei tuo taida helpolla päästä.Voiskohan se johtua tosiaan tosta.
En mä kyllä pysty jättää sitä kesken, vaikka johtuiskin.
Nyt kun aloin muistelee niin ei ollu syksykiimaa, mikä yleensä on aina ollut.
Tänä vuonna ilmeisesti saankin kärsiä joulukiimasta.