Tuolle taitais kelvata muorikin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30485521:Turha on hänen pukkia ootella |O
Ei, mut jumituin sinne kuumaan suihkuun hengitteleen höyryäOliko se sieltä tuleminen jotenkin vaikeaa tällä kertaa.:xmas:
Meijän likka kattoo noita vanhoja alkuperäsiä poneja.Vaikuttaa ihan ku olis ollu pikku härdelli.
My little ponystä tuli mieleen, että olipas ne ennen ihania. Ne mallia G1:t.
Nykyään ne ponit on ihan outoja, halppiksen olosia, eikä ne ohjelmatkaan ole niin hienosti tehtyjä kuin ennen.
Välillä kattelen huutiksesta G1 poneja, muutamia oon ostanukki.
:stick: Ei sulle vaan sulta hälleHuoh, aikuisten oikeesti...
Juu yökylään mahtuu, viereen, levitettävälle sohvalle, ilmapatjalle tai sitte jomman kumman poja sänkyy, ihan saat valita niistäJoo? Lippujen hinnat aika kivat :snotty: otaks yökylään:xmas:
palataan asiaan yyveellä tai muuten jos vaikka mentäiskin...Jos ymmärrät
mää painan niska limassa töitä jo tohon aikaan,pitää herätä 5.30 :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30485531:Mä taidan kääntää tuohon aikaan kylkeä :xmas:
Ei löytys hymiöö jossa isketään pesäpallomailalla takaraivoon?:stick: Ei sulle vaan sulta hälle
Maailman lyhyin vitsi:Ohoh jouduin baariin :xmas:
Mul on sairauslomaa ny helmikuun loppuun asti ja jatkoa tuleemää painan niska limassa töitä jo tohon aikaan,pitää herätä 5.30 :kieh:
Ei löytys hymiöö jossa isketään pesäpallomailalla takaraivoon?
Ei taida keposempi auttaa
:stick:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30485531:Mä taidan kääntää tuohon aikaan kylkeä :xmas:
Hyhhyh, tohon aikaan mä oon yleensä nukkunut vasta pari tuntiamää painan niska limassa töitä jo tohon aikaan,pitää herätä 5.30 :kieh:
Kiitos,Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30485561:
Ole hyvä :kiss:Kiitos,
virtuaaliväkivalta tekee välillä hyvää hengelle
Mul on iltavuoro. Mut pitää mennä lekurille. :snotty:mää painan niska limassa töitä jo tohon aikaan,pitää herätä 5.30 :kieh:
Kiitos,
virtuaaliväkivalta tekee välillä hyvää hengelle
Mieluiten joku pe tai la jos vaan löytyy. Mut palataan asiaan "piilossa"Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30485549:Juu yökylään mahtuu, viereen, levitettävälle sohvalle, ilmapatjalle tai sitte jomman kumman poja sänkyy, ihan saat valita niistä
Juu vois kyl kattoo päivä jollo menis johki
Mun joka iltaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30485592:
Palstamamman jouluaattoilta