The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Likka hyppii vieläkin hereillä, tuli riekkumaan keittiöön ja hölmöillessään tönäs täyden kaakaomukillisen säpäleiks sisältöineen lattialle.
Sitä kaakaota roisku puolentoista metrin korkeuteen seinille ja hellalle ja joka saatanan puolelle.

Mini heräs tietty huutamaan, ukolla peli kesken eli ei voi jeesiä, ja se oli minun kallis iittala muki joita on ollut juur sopiva määrä tuohon hyllylle, nyt sinne jää vajaa koko ttu sentään. :mad:

Aargh, minin sain nukahtaan uudelleen, likkakin painu takas sänkyyn kun pelottelin kummilla. Nyt se laulaa sängyssä my little ponia ilman väsymyksen häivääkään... :rolleyes:

Vanhin tyttö oli mummin kanssa soppailemassa tänään Tallinnassa.
Oli kuulema ollu paljon pikkujoululaisia ja joulusoppailijoita. Ihan hirvee ruuhka!

Sieltä oli pitäny oikein vaunukin ostaa ku oli niin paljon karkkia kannettavana.:D
Huomenna meinas lahjoa koulukaverit.

En oo aikoihin käyny Tallinnassa, pitäis varmaan käyvvä.

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Likka hyppii vieläkin hereillä, tuli riekkumaan keittiöön ja hölmöillessään tönäs täyden kaakaomukillisen säpäleiks sisältöineen lattialle.
Sitä kaakaota roisku puolentoista metrin korkeuteen seinille ja hellalle ja joka saatanan puolelle.

Mini heräs tietty huutamaan, ukolla peli kesken eli ei voi jeesiä, ja se oli minun kallis iittala muki joita on ollut juur sopiva määrä tuohon hyllylle, nyt sinne jää vajaa koko ttu sentään. :mad:

Aargh, minin sain nukahtaan uudelleen, likkakin painu takas sänkyyn kun pelottelin kummilla. Nyt se laulaa sängyssä my little ponia ilman väsymyksen häivääkään... :rolleyes:
Vaikuttaa ihan ku olis ollu pikku härdelli.:D

My little ponystä tuli mieleen, että olipas ne ennen ihania. Ne mallia G1:t.
Nykyään ne ponit on ihan outoja, halppiksen olosia, eikä ne ohjelmatkaan ole niin hienosti tehtyjä kuin ennen.

Välillä kattelen huutiksesta G1 poneja, muutamia oon ostanukki.:D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä