:OEi itkeä saa ei meluta saa, Masa voi tulla ikkunan taa...
Masa uhkaa taas totaalisella perseraiskauksella joten tuitui kullanmurut, kauniita unia!
totta tosiaan on parempi antautua suosiolla :xmas:. Öitä :kiss:.
:OEi itkeä saa ei meluta saa, Masa voi tulla ikkunan taa...
Masa uhkaa taas totaalisella perseraiskauksella joten tuitui kullanmurut, kauniita unia!
:O|O kohta räjähtää pää!
:OOhoh jouduin baariin :xmas:
Onko hyvä menoa?Ohoh jouduin baariin :xmas:
Yks paha nainen houkutteli :'(Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30485489:
Joo? Lippujen hinnat aika kivat :snotty: otaks yökylään:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30485453:Mennään yhessä?
..ukolla peli kesken eli ei voi jeesiä
Ihan hyvä, just soi Sata salamaaOnko hyvä menoa?
Turha on hänen pukkia ootella |OYks paha nainen houkutteli :'(
Vaikuttaa ihan ku olis ollu pikku härdelli.Likka hyppii vieläkin hereillä, tuli riekkumaan keittiöön ja hölmöillessään tönäs täyden kaakaomukillisen säpäleiks sisältöineen lattialle.
Sitä kaakaota roisku puolentoista metrin korkeuteen seinille ja hellalle ja joka saatanan puolelle.
Mini heräs tietty huutamaan, ukolla peli kesken eli ei voi jeesiä, ja se oli minun kallis iittala muki joita on ollut juur sopiva määrä tuohon hyllylle, nyt sinne jää vajaa koko ttu sentään.
Aargh, minin sain nukahtaan uudelleen, likkakin painu takas sänkyyn kun pelottelin kummilla. Nyt se laulaa sängyssä my little ponia ilman väsymyksen häivääkään...
Huoh, aikuisten oikeesti.....
Oikeesti?
Oliko se sieltä tuleminen jotenkin vaikeaa tällä kertaa.:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30485517:Ohhoh pääsin suihkusta pois :xmas:
|OHuoh, aikuisten oikeesti...
Mä taidan kääntää tuohon aikaan kylkeä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30485518:Tättärääärääääää.. Mun pitäs mennä nukkuu ko aamul pitäs herää puol 8 aikaa. mut eipä tietty väsyt ko joka yö menny nukkuu joskus 2 maissa.