Mitä mieltä tällaisesta tuttavuudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jaiks"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jaiks"

Vieras
Laitoin treffipalstalle ilmoituksen, johon sain vastauksia. Olen jutellut viestein sen kautta muutaman kanssa. Yhden kanssa juttelin eilen puhelimessa. Puhelu kesti tunnin ja tuntui, ettei se lopu ikinä... No, lopetettiin klo 2130 kun sanoin että pitää mennä suihkuun.

Heti puhelun jälkeen tuo mies laittoi kolme tekstiviestiä, jossa kertoi kuinka mukava oli jutella ja kuinka kivaa olisi tavata. Suunnitteli tapaamista tälle päivälle.yöllä oli tullut kaksi tekstaria häneltä, kyseli, onko mulla fb-profiilia ja sopi että jos tulisi tapaamaan mua töittensä jälkeen. Olin aamulla kuumeessa,joten laitoi hänelle siitä viestin.

Aamuö,a tuli kaksi viestiä, päivällä kolme. Iltapäivällä klo 15 hän laittoi viestin ja kysyi vointiani, vastasin viestiin klo 16 jälkeen että on kuumetta ja ääni poissa. Nyt 1,5 tuntia tuon jälkeen tuli taas viesti, jossa hän kysyi, mikä on vointini.

Jotenkin alkaa ärsyttää. Olen vain räkätaudissa, en kuoleman kielissä. Mur!

Pelottaisi.

Vastaa sille että nyt keskityt kuumeeseesi ja toivot ettet kuule koko jätkästä mitään ainakaan kahteen päivään. Ja ei välttämättä sen jälkeenkään, kun ei kerta kaikkiaan nyt kiinnosta.

Jos mies alkaa kikkaroimaan niin kerro että ex-poikaystäväsi, bodari A-luokkaa, tuli kylään aamulla ja huomasittekin rakastavanne toisianne kamalasti.

Tutustuin kerran mieheen joka vaikutti todella mielenkiintoiselta, oikein unelmamieheltä. Sain paljon huomiota, lahjoja, kukkia, matkoja jne. Pikkuhiljaa alkoi ahdistaan, olin miehelle koko elämä. Koko ajan soitteli, lähetteli tekstareita ja sähköposteja, pimpotteli ovikelloa. Kirjoitti talteen käsin kaikki tekstarit ja sähköpostit joita olin hänellä lähettänyt ja laittoi ne kansioon jonka oli koristellut ja jota piti näkyvästi esillä kodissaan.

Olimme yhdessä hurjat 5 viikkoa! :D:D

Alkoi pikkuhiljaa valjeta miksi miehen eksät (6kpl) olivat hänet jättäneet. Tosin sitä en tiennyt että hän oli yrittänyt jokaisen eron jälkeen itsemurhaa, mikä tuli ilmi kun olin hänet jättänyt ja sain sairaalasta puhelun missä hänen kerrottiin yrittäneen itsemurhaa. Mun oli pakko vaihtaa puhelinnumero, osoite ja työpaikka että saatoin jatkaa elämää ilman hänen jatkuvaa yhteydenottoa.

Liian innokas mies on minulle siitä lähtien ollut todellakin se josta juosta karkuun niin lujaa kuin pääsee.

No, nyt tuli viesti "olen ajatellut sua". Kääk. Miten tollainen voi olla? Kahtena päivänä ollaan treffipalvelun kautta vaihdettu muutama viesti ja eilen puhuttu kerran puhelimessa.

Ja illalla oli vielä kymmenen aikaan tullut nettiviesti "miten päiväsi on mennyt?" Tekisi mieli vastata, että mites kuvittelet, kun kuumeessa ja flunssassa olen, niin kuin olen jo kahdessa viestissä eilen hänelle todennut.
Kännykkääni saan kyllä viesti- ja puhelueston hänelle, eli ei se tule olemaan ongelma jos en hänestä pääse eroon.

[QUOTE="venla";30481778]Tutustuin kerran mieheen joka vaikutti todella mielenkiintoiselta, oikein unelmamieheltä. Sain paljon huomiota, lahjoja, kukkia, matkoja jne. Pikkuhiljaa alkoi ahdistaan, olin miehelle koko elämä. Koko ajan soitteli, lähetteli tekstareita ja sähköposteja, pimpotteli ovikelloa. Kirjoitti talteen käsin kaikki tekstarit ja sähköpostit joita olin hänellä lähettänyt ja laittoi ne kansioon jonka oli koristellut ja jota piti näkyvästi esillä kodissaan.

Olimme yhdessä hurjat 5 viikkoa! :D:D

Alkoi pikkuhiljaa valjeta miksi miehen eksät (6kpl) olivat hänet jättäneet. Tosin sitä en tiennyt että hän oli yrittänyt jokaisen eron jälkeen itsemurhaa, mikä tuli ilmi kun olin hänet jättänyt ja sain sairaalasta puhelun missä hänen kerrottiin yrittäneen itsemurhaa. Mun oli pakko vaihtaa puhelinnumero, osoite ja työpaikka että saatoin jatkaa elämää ilman hänen jatkuvaa yhteydenottoa.

Liian innokas mies on minulle siitä lähtien ollut todellakin se josta juosta karkuun niin lujaa kuin pääsee.[/QUOTE]

Jotenkin surullista myös... :(

Mulla oli tollanen kerran ja päätin antaa hänen vaan toteuttaa itseään. No super mustasukkainen se olikin ja omistushaluinen. Se utelun määrä oli jotain ihan käsittämätöntä ja loppujen lopuksi se alkoi ilmaantumaan paikkoihin joissa olin.

Jätä se sekopää

Mä olen ehkä hieman kuin apn kuvailema, mutta vaan nainen. Mulla on niin että toinen vaan alkaa elämään mun mielessä jo aikaisin ja ihastun tosi helposti. En näe siinä mitääm väärää tai pelottavaa.

En näe siinä mitääm väärää tai pelottavaa.

Sinä et ehkä näe, mutta se toinen saattaa hyvinkin kokea ahdistavana jos tulee tekstaria putkeen, vaikka ei ole kunnolla edes tavattu.

Mulla on muutama kokemus hieman ahdistavista naisista. Yksi toisilla treffeillä sänkyhommien jälkeen alkoi haaveilemaan yhteisistä lapsista ja alkoi itkemään kun en suostunut toisella kierroksella laittamaan sitä ilman kumia.

Toisen kanssa oli muutama viesti vaihdettu yhdessä deittipaikassa. Se onki googlen kuvahaun avulla tietoon minun nimen, sitten työpaikan ja soitti minun työpuhelimeen ja alkoi kertomaan kuinka syvän vaikutuksen olen tehnyt. Ilmeisesti charmia löytyy, kun syvä vaikutus tehdään parilla viestillä.

Kolmas oli samasta kaupungista ja baarissa juteltu lauantaina ja vaihdettu numerot. Sunnuntai-iltana soitti noin kello 22.00 että hän oli iltalenkillä ja sattui kulkemaan minun kerrostalon ohi, että voisinko antaa alaoven koodin, että pääsisi käymään. Oli löytänyt facebookista minun kuvan, jossa näkyi minun auto ja rekisterinumero ja "sattumalta" oli sitten huomannut autoni pihalla. Puhelimen osoitetiedot on salaisia ja Trafiltakaan ei auton rekisterinumeron perusteella osoitetietoja löydä. Lisäksi autopaikat on sellaisessa paikassa, että niitä ei ohikulkumatkalla näe, vaan pitää pihalla käydä katsomassa. Ilmeisesti tämä nainen oli sitten kävellyt talojen pihoja niinkauan läpi että löytyi oikea auto. Ja tuosta naisesta tuli oikea päänvaiva myöhemmin.

Tämä tuttavuus rauhoittui tämän vilkkaan viestittelypäivän jälkeen ja on laittanut maltillisesti muutaman viestin päivässä. Eilen laittoi viestin, että josko voisimme tavata tänään. Olin jo aiemmin sopinut ystäväni kanssa iltalenkistä ja tapaamisesta, joten vastasin että olen sopinut tapaamisen illaksi eikä valitettavasti tänään käy.

Tähän tama tuttavuus vastasi :( Aina ei käy haaveet yksiin. Eikä hänestä ole sen jälkeen kuulunut mitään. Eli ilmeisesti oletti suunnilleen meidän elävän loppuelämän yhdessä ja oletti tapaamiseni olevan toisen miehen kanssa? Helpollapa hänestä pääsin!