K
Kuopsutin
Vieras
Laitoin s24 treffipalstalle ilmoituksen, haen elämänkumppania ja rakkautta (joo, epätoivoista, tiedän). Siihen olen saanut monia vastauksia ja yhden kanssa keskustelin sen palstan kautta kirjoittamalla yhtenä päivänä hieman enemmän. Sitten hän antoi puhelinnumeronsa ja pyysi soittamaan ja sanoi, että olisi kiva tavata ja sopia puhelimessa tapaamisesta.
Soitin ja puhelimessa oli sellainen rauhallisen kuuloinen mies. Sovimme tapaavamme huomenna ja hän kysyintapaamispaikkaa. Pohdin ensin kahvilla käymistä, mutta höltymässä sen koska klo 14 aikaan kuulemma kahvilat ovat niin ruuhkaisia. Sitten ehdotin yhtä kävelypaikkaa järven rannalla, mutta sekään ei kelvannut koska siellä kuulemma saattaisi olla hiekanputsaajia, parkkipaikalla ja se häiritsee.... No, sitten sovimme vihdoin tapaavamme eräällä toisella kävelypaikalla, joka kelpasi hänelle.
Sen puhelun, josta on siis kaksi päivää, olen saanut noin tunnin välein häneltä tekstiviestejä tyyliin "olet mielessäni", "kuulostat mukavalta", jne. Lisäksi "mitä teet?", " miten menee?", "katotko salkkareita." (!), "mitä mietit?", "onko jotain mielessä?"
Jnejnejne....en vaan suoraan sanottuna jaksa tuollaista pommitusta jo tässä vaiheessa! Olemme siis kirjoittaneet netissä kaksi päivää sitten ja kerran puhuneet puhelimessa. Onkohan järkevää jatkaa tästä edes tapaamiseen..? Voin vain kuvitella sen pommituksen sen jälkeen....ahdistaa....
Soitin ja puhelimessa oli sellainen rauhallisen kuuloinen mies. Sovimme tapaavamme huomenna ja hän kysyintapaamispaikkaa. Pohdin ensin kahvilla käymistä, mutta höltymässä sen koska klo 14 aikaan kuulemma kahvilat ovat niin ruuhkaisia. Sitten ehdotin yhtä kävelypaikkaa järven rannalla, mutta sekään ei kelvannut koska siellä kuulemma saattaisi olla hiekanputsaajia, parkkipaikalla ja se häiritsee.... No, sitten sovimme vihdoin tapaavamme eräällä toisella kävelypaikalla, joka kelpasi hänelle.
Sen puhelun, josta on siis kaksi päivää, olen saanut noin tunnin välein häneltä tekstiviestejä tyyliin "olet mielessäni", "kuulostat mukavalta", jne. Lisäksi "mitä teet?", " miten menee?", "katotko salkkareita." (!), "mitä mietit?", "onko jotain mielessä?"
Jnejnejne....en vaan suoraan sanottuna jaksa tuollaista pommitusta jo tässä vaiheessa! Olemme siis kirjoittaneet netissä kaksi päivää sitten ja kerran puhuneet puhelimessa. Onkohan järkevää jatkaa tästä edes tapaamiseen..? Voin vain kuvitella sen pommituksen sen jälkeen....ahdistaa....