Mitä mieltä tällaisesta miestuttavuudesta - antaako tilaisuus vai juostako karkuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuopsutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kuopsutin

Vieras
Laitoin s24 treffipalstalle ilmoituksen, haen elämänkumppania ja rakkautta (joo, epätoivoista, tiedän). Siihen olen saanut monia vastauksia ja yhden kanssa keskustelin sen palstan kautta kirjoittamalla yhtenä päivänä hieman enemmän. Sitten hän antoi puhelinnumeronsa ja pyysi soittamaan ja sanoi, että olisi kiva tavata ja sopia puhelimessa tapaamisesta.

Soitin ja puhelimessa oli sellainen rauhallisen kuuloinen mies. Sovimme tapaavamme huomenna ja hän kysyintapaamispaikkaa. Pohdin ensin kahvilla käymistä, mutta höltymässä sen koska klo 14 aikaan kuulemma kahvilat ovat niin ruuhkaisia. Sitten ehdotin yhtä kävelypaikkaa järven rannalla, mutta sekään ei kelvannut koska siellä kuulemma saattaisi olla hiekanputsaajia, parkkipaikalla ja se häiritsee.... No, sitten sovimme vihdoin tapaavamme eräällä toisella kävelypaikalla, joka kelpasi hänelle.

Sen puhelun, josta on siis kaksi päivää, olen saanut noin tunnin välein häneltä tekstiviestejä tyyliin "olet mielessäni", "kuulostat mukavalta", jne. Lisäksi "mitä teet?", " miten menee?", "katotko salkkareita." (!), "mitä mietit?", "onko jotain mielessä?"

Jnejnejne....en vaan suoraan sanottuna jaksa tuollaista pommitusta jo tässä vaiheessa! Olemme siis kirjoittaneet netissä kaksi päivää sitten ja kerran puhuneet puhelimessa. Onkohan järkevää jatkaa tästä edes tapaamiseen..? Voin vain kuvitella sen pommituksen sen jälkeen....ahdistaa....

Tai sitten mies on vaan niin innoissaan tapaamisesta, että purkaa sitä noihin tekstiviesteihin :D Entä jos annat miehelle mahdollisuuden ja jos tapaamisen jälkeen tuntuu, että ahdistaa edelleen, niin sanot sen nätisti mutta selvästi?

Suosittelen että jätät väliin oman etusi ja turvallisuutesi takia.
Voipa olla niinkin että jos ja kun tapaatte, niin ulkonäkösi ei välttämättä olekaan miehelle mieleen ja saatat saada hänestä häirikön joka tapauksessa ja alkaa lähetellä herjoja ulkonäöstäsi tms. ystävälleni joskus kävi näin ikävästi.

Kuulostaa oudolta... Minä en antaisi puh.numeroani tuntemattomalle. Miksi sinä annoit? En kyllä myöskään menisi tapaamiseen, jos toinen vaikuttaa noin neuroottiselta tai jopa hullulta. Miksi kahvila ei sopinut tapaamispaikaksi? Mihinkään hiljaiseen paikkaan en menisi tuollaista nullua tapaamaan.

En myöskään kannata enkä ymmärrä nettideittailua, siitä voi saada vaikka minkä hullun peräänsä. Kannattaisko sunkin vaihtaa puh.numeroa??

[QUOTE="vieras.";29830416]Suosittelen että jätät väliin oman etusi ja turvallisuutesi takia.
Voipa olla niinkin että jos ja kun tapaatte, niin ulkonäkösi ei välttämättä olekaan miehelle mieleen ja saatat saada hänestä häirikön joka tapauksessa ja alkaa lähetellä herjoja ulkonäöstäsi tms. ystävälleni joskus kävi näin ikävästi.[/QUOTE]

No siis hän tietää jo, millainen pyryharakka olen, kun treffi-ilmossa on kuvani...äänikin kuulosti kuulemma niiiiiiiin ihanan lempeältä.

Olen vaan joskus kauan sitten ennen avioliittoani treffannut miehen, joka alkoi oikeasti toisten treffien jälkeen ITKEMÄÄN minua vasten, kuinka hän on niin onnellinen minut tavattuaan ja löydettyään rakkauden. Jep, ei enää tavattu sen jälkeen. En haluaisi mitään viiripäätä elämääni just nyt.

[QUOTE="Aapee";29830425]No siis hän tietää jo, millainen pyryharakka olen, kun treffi-ilmossa on kuvani...äänikin kuulosti kuulemma niiiiiiiin ihanan lempeältä.

Olen vaan joskus kauan sitten ennen avioliittoani treffannut miehen, joka alkoi oikeasti toisten treffien jälkeen ITKEMÄÄN minua vasten, kuinka hän on niin onnellinen minut tavattuaan ja löydettyään rakkauden. Jep, ei enää tavattu sen jälkeen. En haluaisi mitään viiripäätä elämääni just nyt.[/QUOTE]

No haloo. Kuuntele intuitiotasi, tiedät kyllä jo vastauksen kannattaako mennä tapaamaan.

[QUOTE="Outo";29830419]Kuulostaa oudolta... Minä en antaisi puh.numeroani tuntemattomalle. Miksi sinä annoit? En kyllä myöskään menisi tapaamiseen, jos toinen vaikuttaa noin neuroottiselta tai jopa hullulta. Miksi kahvila ei sopinut tapaamispaikaksi? Mihinkään hiljaiseen paikkaan en menisi tuollaista nullua tapaamaan.

En myöskään kannata enkä ymmärrä nettideittailua, siitä voi saada vaikka minkä hullun peräänsä. Kannattaisko sunkin vaihtaa puh.numeroa??[/QUOTE]

Sori, autocorrect taisi vähän tehdä aloituksen epäselväksi. Kahvila ei siis kelvannut, koska hänen mielestään klo 14 maissa jolloin tapaamme, niissä on niin paljon ihmisiä että on vaikeaa keskittyä juttelemaan. Ja se rantapaikka ei kelvannut koska siellä saattaa olla hiekanputsausautoja ja siksi hankala löytää parkkipaikkaa tms, tämä sovittu tapaamispaikka on kyllä suosittu kävelypaikka, jossa on myös kahvila.

No itse juuri alkuviikolla lemppasin tuollaisen samanlaisen pommittajan. Oltiin jo sovittu, et nähdään loppuviikosta ja vaihdettiin numeroita, mut mulla meni maku koko tyypistä heti alkuunsa, kun mies laitteli ihan koko ajan viestejä. Laitoin sitten miehelle ihan suoraan, että nyt tuntuu, ettei mua kiinnostakaan nähdä ja syyksi sanoin juurikin tuon jatkuvan viestittelyn, eihän se tietenkään sitä ymmärtänyt ja ihmetteli kovasti, miten voi kiinnostus noin lopahtaa.

Vastaatko kaikkiin noihin viesteihin? Jos vastaat, niin ihmekös tuo sitten. Jos et, niin kiitä mielenkiinnosta, mutta että et nyt kaipaa noin intensiivistä yhteydenpitoa ja toivota mukavaa kesän odotusta.

[QUOTE="vieras.";29830446]Vastaatko kaikkiin noihin viesteihin? Jos vastaat, niin ihmekös tuo sitten. Jos et, niin kiitä mielenkiinnosta, mutta että et nyt kaipaa noin intensiivistä yhteydenpitoa ja toivota mukavaa kesän odotusta.[/QUOTE]

En vastaa. On nyt hiljentynyt ja kyselee netin kautta, että onko jokin vialla ja pyytää soittamaan... Plääh. Jotenkin maku meni koko tyypistä heti alkuunsa.

[QUOTE="Aapee";29830425]No siis hän tietää jo, millainen pyryharakka olen, kun treffi-ilmossa on kuvani...äänikin kuulosti kuulemma niiiiiiiin ihanan lempeältä.

Olen vaan joskus kauan sitten ennen avioliittoani treffannut miehen, joka alkoi oikeasti toisten treffien jälkeen ITKEMÄÄN minua vasten, kuinka hän on niin onnellinen minut tavattuaan ja löydettyään rakkauden. Jep, ei enää tavattu sen jälkeen. En haluaisi mitään viiripäätä elämääni just nyt.[/QUOTE]

Silti, karu fakta on että ihminen ei näytä livenä samanlaiselta kuin kuvassa, vaikka kuva olisikin oma ja kuvankäsittelyohjelmilla käsittelemätön. Ystävälläni oli oma kuva treffeissä ja kyllähän hänet täysipäinen ihminen tajuaa samaksi ihmiseksi mutta eipä vaan tämä sulhaskandi ollut samaa mieltä.

Lähestulkoon heti tapaamisen jälkeen alkoi ystävälleni pukata tekstareita että ootko huomannut miten kauhee toi sun kaksoisleuka on ja ootko koska käyny viimeksi hammaslääkärissä kun suu oli vähän huonossa kondiksessa. Ystävälläni ei ole kaksoisleukaa ja hampaat ovat todella upeassa kunnossa.

Voithan vastata suoraan netin kautta että ahdistaa tuollainen yli-innokkuus kun ei olla edes tavattu. Että itse olet rauhallista sorttia ja liian innokkaat ihmiset ovat yleisesti turn-off, ja olet tässä ruvennut miettimään kannattaako edes tavata.

Sehän on vain totta.

No ei kuullosta normaalin ihmisen toiminnalta.. Olet varmaan äitinsä lisäksi ainut nainen joka on hänen kanssaan ikinä jutellut ja on nyt jo niin innoissaan kun on kohta saamassa vihdoinkin pillua..

Mt ongelmaiselta kuulostaa ikävä kyllä.

itse tunnen aivan ikiihanan miehen joka sinkkuna ollessaan on yhtä ylialoitteinen (jos niin voi sanoa) mutta livenä tosi kiva ja seurustellessaan/naimisissa aivan toinen mies. eli siis älä anna alun hämätä vaan tapaa livenä mutta julkisella paikalla!