The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juur mietin kun iteki nukuin huonosti (3:30-8:30) että mikä riivaa,
mutta sehän alkaa olla täyskuun aika! Kuuhulluja kaikki! :D

Aakoo on joko immuuni,
tai ihmissusi joka kerää voimia viikonloppuun,
en oo viel päättänyt kumpi.
Ihmissuseus selittäis tosin monta asiaa.hmm...

Piti käymäni kaupalla ja laitoin muovikassin taskuun. Matkalla käväisin kahvilla ja sit ... poikkesin kirjastossa. Joku oli jättäny iskemättömän kekkoskokoelmansa poistokoriin. Juhani Suomet, Ari Uinot ja lisäks Hyvärisen "Suomen mies" ja kirsikkana kakun päälle KukkaMaaria Karjalaisen "Isä". Kaikki siis täysin korkkaamattomia.

No enhän mä mihinkään kauppaan päässy kun kassissa oli viistoista kiloa kirjoja. Pitää yrittää kaupalle uudestaan iltapäivällä.

Piti käymäni kaupalla ja laitoin muovikassin taskuun. Matkalla käväisin kahvilla ja sit ... poikkesin kirjastossa. Joku oli jättäny iskemättömän kekkoskokoelmansa poistokoriin. Juhani Suomet, Ari Uinot ja lisäks Hyvärisen "Suomen mies" ja kirsikkana kakun päälle KukkaMaaria Karjalaisen "Isä". Kaikki siis täysin korkkaamattomia.

No enhän mä mihinkään kauppaan päässy kun kassissa oli viistoista kiloa kirjoja. Pitää yrittää kaupalle uudestaan iltapäivällä.
voi vide minkä paketin löysit, siinä on tutkimista pitkäksi aikaa

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30480456:
Mul ei oo yksikää kuva sattunu, mutta ne on suht pieniä ja sellaisilla paikoilla, joissa ihoa on hyvin.

Mulle tulee sellanen huppupäinen enkeli, jonka molempien käsivarsien päällä makaa pieni lapsi. Tulee tohon vasempaan kylkeen, kohtalaisen kokoisena ja kun siinä on sitä tarkkaa ääriviiva melkosen vähän, niin ne varjostukset yleensä on kivuliaampia ja kylki kai on arka paikka, en tiiä, pian sen näkee. :D
Kylkeen sattuu, mutta kun on tikattu kolmatta tuntia niin siihen turtuu. Ite meinasin nukahtaa jossain vaiheessa :snotty:. Kunnes tikkaajan puhelin soi ja se pentele vastasi siihen. Ja tauon jälkeen kun alotettiin uudestaan niin meinasin kuolla.

Musta on tullu laiska. Koska en jaksa pitää iltaisin kirjaa kädessä, ni olen alkanu kuunnella äänikirjoja.

Muuten ihan ok, mutta aina alussa siihen ääneen kiinnittää erityisen paljon huomiota.
Joko se on todella häiritsevän kuuloinen ja kummittelee tekstin edetessä vähän väliä, tai sitten jos kirja on tosi hyvä, se ääni häiritsee vain alussa.

Nyt on menossa Fifty shades of grey, joten mua ei alkuunkaan haittaa että tarinaa kertoo äänestä päätelleen keski-ikäinen, erittäinkin honottavaääninen ameriikkalainen nainen, joka yrittää matkia miesääntä huonolla menestyksellä.:D

Voi hitsinpimpulat kun en malta oottaa että tulee lehvana ulos!!!!!!!!!!!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä