On ne puhelimessa. Mie oon poistanut facen profiilin.Onko sulla bb vielä niitä miitissä otettuja kuvia? Voitko lähettää mulle vaikka faceen?
Haluatko senkin kuvan minkä otin hotellihuoneessa?On ne puhelimessa. Mie oon poistanut facen profiilin.
Aijaa :O tekstarina?On ne puhelimessa. Mie oon poistanut facen profiilin.
Apua, onko sielläkin räpsitty kuvia |O joo haluan nyt vaan pelottaa.Haluatko senkin kuvan minkä otin hotellihuoneessa?
Kuvassa on sellainen mukava mies. Ei muuta.Apua, onko sielläkin räpsitty kuvia |O joo haluan nyt vaan pelottaa.
Laita vaan, paan osotteen yv.lläKuvassa on sellainen mukava mies. Ei muuta.
Laitanko s-postia?
määki paanLaita vaan, paan osotteen yv.llä
jooSaitteko kuvat?
Kännin piikkiin. Kenen tupakkaa mää edes poltan tossa, ei ollu sätkä.joo
viehkot hymyt noilla leideillä mutta miks niitten pitää kiskoo tota norttia?
Taisit olla vessassa.Ihania ei ollu niin pelottavaa ko luulin. Vähän kävin pohtimaan mis mä olin kuvanottohetkellä siellä hotellissa. Ei näkynyt jälkeäkään kirahvista.
voi vide minkä paketin löysit, siinä on tutkimista pitkäksi aikaaPiti käymäni kaupalla ja laitoin muovikassin taskuun. Matkalla käväisin kahvilla ja sit ... poikkesin kirjastossa. Joku oli jättäny iskemättömän kekkoskokoelmansa poistokoriin. Juhani Suomet, Ari Uinot ja lisäks Hyvärisen "Suomen mies" ja kirsikkana kakun päälle KukkaMaaria Karjalaisen "Isä". Kaikki siis täysin korkkaamattomia.
No enhän mä mihinkään kauppaan päässy kun kassissa oli viistoista kiloa kirjoja. Pitää yrittää kaupalle uudestaan iltapäivällä.
Joo. Tuli vähän semmoinen olo, että onko tänään joulu.voi vide minkä paketin löysit, siinä on tutkimista pitkäksi aikaa
Kylkeen sattuu, mutta kun on tikattu kolmatta tuntia niin siihen turtuu. Ite meinasin nukahtaa jossain vaiheessa :snotty:. Kunnes tikkaajan puhelin soi ja se pentele vastasi siihen. Ja tauon jälkeen kun alotettiin uudestaan niin meinasin kuolla.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30480456:Mul ei oo yksikää kuva sattunu, mutta ne on suht pieniä ja sellaisilla paikoilla, joissa ihoa on hyvin.
Mulle tulee sellanen huppupäinen enkeli, jonka molempien käsivarsien päällä makaa pieni lapsi. Tulee tohon vasempaan kylkeen, kohtalaisen kokoisena ja kun siinä on sitä tarkkaa ääriviiva melkosen vähän, niin ne varjostukset yleensä on kivuliaampia ja kylki kai on arka paikka, en tiiä, pian sen näkee.
Mut aattele sitä karvalähtöaikaa...Voi huoh tuota lasta taas. Oon varma, että eläintarhasta sais paremnin käyttäytyvän apinan.