No toi ei kyllä käyny mielessä. Oon luullu, että vaihdevuoteni olisivat jo takana.Jos oot raskaana?
No toi ei kyllä käyny mielessä. Oon luullu, että vaihdevuoteni olisivat jo takana.Jos oot raskaana?
Masennus, kilpirauhasen vajaatoiminta, sydänvika, borrelioosi...No toi ei kyllä käyny mielessä. Oon luullu, että vaihdevuoteni olisivat jo takana.
(((( muuttumassa takaisin ihmiseseksi... onkohan toi vähän kaukaa haettua??? ))))Huomenta.
Mikähän mua nyt riivaa? Kahtena iltana peräkkäin sammunu kuin saunalyhty kymmenen aikaan illalla ja aamulla hereillä ennen kukonlaulua. Olenko mä muuttumassa takaisin ihmiseksi?
Normaali yhteiskuntarytminen uni on mulle niin harvinaista herkkua, et ei o välttämättä kovin kaukaa haettua.(((( muuttumassa takaisin ihmiseseksi... onkohan toi vähän kaukaa haettua??? ))))
muistelen että ensin ei satu mutta sitte ku sitä jyrsintää on kestänyt aikansa niin alkaa pikkuhiljaa sattumaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30480408:Huomenta. Kahvia ja puuroa nassuun, sitte kybältä adotetaan operaatio kidutus.. Tai emmä tiiä sattuuko se, sen näkee sitte
missä sun reinot on, niitä kuuluu pitää heti siinä senkyn vieressä niin että ne lipsahtaa koipiin heti kun nousee istumaanAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30480441:Heräsin just
ei kestä kehuja ruutilankaan yötouhutOnko lapsen suurin ongelma heti aamusta oltava se, että maitoa on pakko saada heti paikalla, kun äiti vielä nukkuu. Varsinkin kun maitoa on enää kahveihin riittävä liru. Kaikki muukin tuntuu olevan huonosti tänä aamuna.
Ja äiti on herätetty yöllä kahdesti, ja se on vielä nukkunutkin niin huonosti, että sitäkin kiukuttaa ja selkä on hemmetin kipeä.
Aamua vaan savannilta :kieh:
Mul ei oo yksikää kuva sattunu, mutta ne on suht pieniä ja sellaisilla paikoilla, joissa ihoa on hyvin.muistelen että ensin ei satu mutta sitte ku sitä jyrsintää on kestänyt aikansa niin alkaa pikkuhiljaa sattumaan
mitä sulle laitetaan?
Reinot oli sängyn alla parkissamissä sun reinot on, niitä kuuluu pitää heti siinä senkyn vieressä niin että ne lipsahtaa koipiin heti kun nousee istumaan
Ammu huomena sitä maitopyssyilläOnko lapsen suurin ongelma heti aamusta oltava se, että maitoa on pakko saada heti paikalla, kun äiti vielä nukkuu. Varsinkin kun maitoa on enää kahveihin riittävä liru. Kaikki muukin tuntuu olevan huonosti tänä aamuna.
Ja äiti on herätetty yöllä kahdesti, ja se on vielä nukkunutkin niin huonosti, että sitäkin kiukuttaa ja selkä on hemmetin kipeä.
Aamua vaan savannilta :kieh:
saattaa se vain tuntua kun kylkiluita vasten tikataanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30480456:Mul ei oo yksikää kuva sattunu, mutta ne on suht pieniä ja sellaisilla paikoilla, joissa ihoa on hyvin.
Mulle tulee sellanen huppupäinen enkeli, jonka molempien käsivarsien päällä makaa pieni lapsi. Tulee tohon vasempaan kylkeen, kohtalaisen kokoisena ja kun siinä on sitä tarkkaa ääriviiva melkosen vähän, niin ne varjostukset yleensä on kivuliaampia ja kylki kai on arka paikka, en tiiä, pian sen näkee.
Jos sun painajaises joskus toteutuu, niin voit lähettää sen mulleei kestä kehuja ruutilankaan yötouhut
käsi vaivaa nukkumista ja näin painajaista että mulla oli japanialainen asvaltille tarkotettu moottoripyörä
Juu kuvaa tulee ihan varmasti. Kusin hunajaa eilen ku kateltiin luonnosta. Tuo tehään kahessa osassa ku siinä on sitä varjostusta niin paljon. Tänään nyt eka ja sitte 2 viikon päästä tehään loppuun, mutta sitte tulee kuvaa, saattaa tänäänki jo jotain kuvaa tipahdellasaattaa se vain tuntua kun kylkiluita vasten tikataan
valmiista työstä sitten kuvaa tänne tai veispuukkiin
anna vähän parantuna ennen kun paat kuvaaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30480499:Juu kuvaa tulee ihan varmasti. Kusin hunajaa eilen ku kateltiin luonnosta. Tuo tehään kahessa osassa ku siinä on sitä varjostusta niin paljon. Tänään nyt eka ja sitte 2 viikon päästä tehään loppuun, mutta sitte tulee kuvaa, saattaa tänäänki jo jotain kuvaa tipahdella
Hirvee painajainen!!!ei kestä kehuja ruutilankaan yötouhut
käsi vaivaa nukkumista ja näin painajaista että mulla oli japanialainen asvaltille tarkotettu moottoripyörä
Se mikää verinen ole, tai mulla oo ollu ykskää kuva. Tietysti yleensä ne heti otetut kuvat vääristää sitä melkosesti ku iho punottaa ja on koholla yms. Mut nyt mä meen IIIKKanna vähän parantuna ennen kun paat kuvaa
aivan veres tatska on :x
Tää sopis mulle erittäin hyvin.Olispa jo ilta. Sit nukkumaanmenon jälkeen ko heräisin, olis perjantai.
a2m, veres tarkottaa mun murteessa uuttaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30480544:Se mikää verinen ole, tai mulla oo ollu ykskää kuva. Tietysti yleensä ne heti otetut kuvat vääristää sitä melkosesti ku iho punottaa ja on koholla yms. Mut nyt mä meen IIIKK