Oletko värjäyttänyt hiuksia kampaajalla? Mä värjäytin viimeksi puolitoista vuotta sitten ja seuraavien viikkojen aikana noin puolet hiuksista irtosi. Toinen puoli meni latvoista viittä vaille rastoille... Sittemmin pää tuli täyteen lyhyitä hiuksia pitkien joukkoon.Mulla on joku hiustenlähtöaika, hitto noita hiuksia on kaikkialla. Nyt alko biotiinin tankkaus, tai oon kohta varmaan kalju.
Viimeksi puoli vuotta sitten... ennen kuitenkin värjäytin parin-kolmen kuukauden välein eikä mitään ongelmaa. Enkä mä nytkään oo oikeesti kaljuuntumassa . Oon vaan huomannut että tuntuu kuin niitä lähtis enemmän kuin normaalisti, varmaan johtuu stressistä... Ja ehkä siitäkin, kun tää tukka on kuitenkin aika pitkä ja paksu, enkä jaksa joka päivä harjata, niin sitten harjatessa lähteekin se parin päivän satsi :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30479890:Oletko värjäyttänyt hiuksia kampaajalla? Mä värjäytin viimeksi puolitoista vuotta sitten ja seuraavien viikkojen aikana noin puolet hiuksista irtosi. Toinen puoli meni latvoista viittä vaille rastoille... Sittemmin pää tuli täyteen lyhyitä hiuksia pitkien joukkoon.
Mikä leffa? Mitä siinä tapahtuu?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30479935:Mä katon jotai iha sairasta leffaa. Tää o iha sekopäine
How to be a man.Mikä leffa? Mitä siinä tapahtuu?
Se pitää minuu jo heti alkuun hankalana oppilaana, ei oikeestaan oo ees nähty vielä. Ja mie oon laittanu sille s-postia ja wilmaviestiä ties vaikka mistä kun mikään ei oo sujunu hyvin.huomenta pörröt :flower:
ope tulee ja SYÖ ihqun, hui
Se pitää minuu jo heti alkuun hankalana oppilaana, ei oikeestaan oo ees nähty vielä...
Se pitää minuu jo heti alkuun hankalana oppilaana, ei oikeestaan oo ees nähty vielä. Ja mie oon laittanu sille s-postia ja wilmaviestiä ties vaikka mistä kun mikään ei oo sujunu hyvin.
Jos oot raskaana?Huomenta.
Mikähän mua nyt riivaa? Kahtena iltana peräkkäin sammunu kuin saunalyhty kymmenen aikaan illalla ja aamulla hereillä ennen kukonlaulua. Olenko mä muuttumassa takaisin ihmiseksi?