The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
sähköpaimenkoira harmaana
Mulla on joku hiustenlähtöaika, hitto noita hiuksia on kaikkialla. Nyt alko biotiinin tankkaus, tai oon kohta varmaan kalju.
Oletko värjäyttänyt hiuksia kampaajalla? Mä värjäytin viimeksi puolitoista vuotta sitten ja seuraavien viikkojen aikana noin puolet hiuksista irtosi. Toinen puoli meni latvoista viittä vaille rastoille... Sittemmin pää tuli täyteen lyhyitä hiuksia pitkien joukkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30479890:
Oletko värjäyttänyt hiuksia kampaajalla? Mä värjäytin viimeksi puolitoista vuotta sitten ja seuraavien viikkojen aikana noin puolet hiuksista irtosi. Toinen puoli meni latvoista viittä vaille rastoille... Sittemmin pää tuli täyteen lyhyitä hiuksia pitkien joukkoon.
Viimeksi puoli vuotta sitten... ennen kuitenkin värjäytin parin-kolmen kuukauden välein eikä mitään ongelmaa. Enkä mä nytkään oo oikeesti kaljuuntumassa :D. Oon vaan huomannut että tuntuu kuin niitä lähtis enemmän kuin normaalisti, varmaan johtuu stressistä... Ja ehkä siitäkin, kun tää tukka on kuitenkin aika pitkä ja paksu, enkä jaksa joka päivä harjata, niin sitten harjatessa lähteekin se parin päivän satsi :ashamed:

Tänään tää pehko on tuntunut ohuemmaltakin, mutta mä suoristin tän pitkästä aikaa tänään niin en tiedä johtuuko se tunne siitä, kun pörröt on siloteltu :D

Ehkä mä olen vaan vainoharhainen :snotty:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä