Se on varmaan joku homoperheen adoptiolapsi.olen kuullut lapsesta, jolla on 7 joulukalenteria - eikä meinaa päiväkotiin ennättää kaikelta luukkujen availulta!
Ja tänään oli saanut kahdeksannen, voi järkytys!Se on varmaan joku homoperheen adoptiolapsi.
Ei ole todellista. :Omeillä on ns joulusukat, joista löytyy joka päivä 2-10 euron maksanut lelu. Esim hotwheels auto, Baby born tavaraa, pieniä lego/duplo pakettaja, palapelejä, pehmoleluja, dvd:tä yms.
mitähän sitten kun vähän kasvavat
Jeesus voi antaa, mutta Räsänen ei, moista turhamaisuutta ja turmiollisuutta!Alkuperäinen kirjoittaja laaman nöyhtä;30479395:Mä joudun nyt pröystäilemään homo peräaukkosuolisyövän uhallakin...............meillä on neljä!!!! Ja yksi lapsi :O anna jeessus anteeksi...
Mulla oli kans sama luvakalenteri (ei ees mikään sätkyukko....) monena jouluna käytössä...Toista se oli ennen . Minulla oli lapsuudessani yksi ainoa joulukalenterii,jonka olin saanut 5-vuotissyntymäpäivälahjaksi. Kalenteri oli kuvakalenteri, joulupukkisätkyukko, jonka kädet ja jalat heiluivat, kun narusta veti. Käytin kalenteria niin monta vuotta, että luukut alkoivat irrota.
Mäki kävin ostaa pari sellasta vielä lisäks, nyt on kalentereita niin että naapuritki kadehtii.Meilläpäs onkin 4 kalenteria, joista KAKSI on veikkauksen kalentereita.
Näin joulun alla me vaan pelataan uhkapeliä.
Onko tä nyt ihan kristillistä meininkiä? Kysyn vaan????Mäki kävin ostaa pari sellasta vielä lisäks, nyt on kalentereita niin että naapuritki kadehtii.
Onneksi en ole kristitty. Muutenkin menen periaatteella "mulle eka ja muut saa jos jotain jää".Onko tä nyt ihan kristillistä meininkiä? Kysyn vaan????
Olis kuule raamatussakin varmaan sulle muutama jae...Onneksi en ole kristitty. Muutenkin menen periaatteella "mulle eka ja muut saa jos jotain jää".
Panoksena lasten jolukalenteritOlis kuule raamatussakin varmaan sulle muutama jae...
tosin mitä mä siitä tiedän. En kuulu kirkkoon, harrastan uhkapeliä, pidän humaltumisesta, olen harrastanut esiaviollista seksiä jne.
Mitäköhän mä en olis tehnyt?
Sikarit huuleen, konjakit käteen ja pokeri- rinki pystyyn?
Kjähkjäh.Panoksena lasten jolukalenterit