Kumminkin meet mutustelee piparia ja piirakkaaNo niin,
Nyt loppu homoilut miun osalta.
Soronoo :wave:
Universumin rakkausvastaava tykkää kujeilla meidän pienten ihmisten kanssa. Toisinaan kusemalla aamumuroihin.Sanokaa miksi...miksi meillä on töissä yks kiva ja hauska mies jonka kanssa heitellään joskus myös jotain kaksmielisiäkin heittoja ja muutenkin kaikkea tyhmiä juttuja niin miksi ,voi miksi sen pitää olla mua 12v nuorempi?? tai yleensäkin samas paikkaa kun ei viittis sekaantua työpaikan ihmisiin.En kyllä noin paljon nuorempiinkaan sekaantuis oli missä tahtoo mut.... miksi?!
se on soromnooNo niin,
Nyt loppu homoilut miun osalta.
Soronoo :wave:
Niin meenkin :vampire:Kumminkin meet mutustelee piparia ja piirakkaa
En.se on soromnoo
tiiäks mitä se meinaa?
me sudeettiry**ät ollaan näistä tarkkoja
Mäkin keksin, mut nopeemman ja takuuvarman keinon. Myytiin about kaikki muu paitsi autot ja huonekalut joilla on tunnearvoa. Melkein kaikki vaatteetkin jäi. Mut meni mökki, asunto ja metsä. Yritin myydä lapsetkin, mutta ei tuommosia huutavia kakaroita kukaan ostanut.. On aika hieno fiilis toisaalta kun ei omista mitäön eikä ole velkaa..Mä keksin tavan laittaa meidän taloushuolet pois päiväjärjestyksestä. Ostin kestoloton.
en mää noita meinaa tehdäkään mutta pikkusen ehkä ketuttaa et sit on niin perhanan paljon nuorempi ja samas paikkaa töissä.Läppää voi aina heittää ja pientä flirttiäkin, mutta kuormasta ei syödä eikä omaan pesään paskota.
Oon koittanu samaa, mutta sijoituksen pääoma ei tuppaa säilymään ja maksavat osinkoja vain harvoille ja valituille. Ihan kuin arpoisivat ne.Mä keksin tavan laittaa meidän taloushuolet pois päiväjärjestyksestä. Ostin kestoloton.
en mää noita meinaa tehdäkään mutta pikkusen ehkä ketuttaa et sit on niin perhanan paljon nuorempi ja samas paikkaa töissä.
Metsä...luin ensin mies ja rahankuva kävi päässä, että paljonko siitä omasta sais :headwall: :headwall:Mäkin keksin, mut nopeemman ja takuuvarman keinon. Myytiin about kaikki muu paitsi autot ja huonekalut joilla on tunnearvoa. Melkein kaikki vaatteetkin jäi. Mut meni mökki, asunto ja metsä. Yritin myydä lapsetkin, mutta ei tuommosia huutavia kakaroita kukaan ostanut.. On aika hieno fiilis toisaalta kun ei omista mitäön eikä ole velkaa..
käppänä on hiljaa siellä :stick:no arvaa hävettääkö sillä kertoa flirttailevansa jonku mummun kaa
no arvaa hävettääkö sillä kertoa flirttailevansa jonku mummun kaa
Ruutis on tänään hyvässä vauhdissa, julkinen homostelu on tainnu tehdä hyvää :xmas:
Ikä on vain numeroita paperilla.en mää noita meinaa tehdäkään mutta pikkusen ehkä ketuttaa et sit on niin perhanan paljon nuorempi ja samas paikkaa töissä.
Niinpä, en mäkään tsadilaista rehvailis jos ikärasisti olisin. Semmonen käppänä seki.Ikä on vain numeroita paperilla.
Niin on toikin mun ukkokulta. Itsehän toki olen hehkeä nuori mimmi.Niinpä, en mäkään tsadilaista rehvailis jos ikärasisti olisin. Semmonen käppänä seki.
Niin olen minäkiMut hyvin säilynyt ja komee käppänä kuitenkin
Ollaan samixii :heart:Niin on toikin mun ukkokulta. Itsehän toki olen hehkeä nuori mimmi.
minen ooNiin on toikin mun ukkokulta. Itsehän toki olen hehkeä nuori mimmi.