Kaveri oli ihana ja käytti mua asioilla, nyt sain uuden, ehjän kissanvessan. Tsadilaishemmokin muisti viestillä ja uhkas soitella illalla. Huu.
se on niin sievä ettei se herätä asiaankuuluvaa pahennustaVoisin laittaa mun ja alastulon pusukuvan johonkin homoketjuun.
JOO! Eiks sulla ollu se tsadin reissuki kohta?se on niin sievä ettei se herätä asiaankuuluvaa pahennusta
mutta jos mää pusuttelisin vaikka aakoota...
Aina ei jaksa ilkeilyä, vaikka sillä lailla ei minnuu koske. En kyllä olekaan enää viittynyt noita ketjuja lukea.ei piä ärsyyntyä niin vähästä
on mutta en mää sentään ihan mitä tahansa viitti tehä herättääkseni pahennustaJOO! Eiks sulla ollu se tsadin reissuki kohta?
Nyt putosin korkeeltaon mutta en mää sentään ihan mitä tahansa viitti tehä herättääkseni pahennusta
Ja kutsut ittees porvoolaiseks :Oon mutta en mää sentään ihan mitä tahansa viitti tehä herättääkseni pahennusta
Verenpaineet humpsahti tai sokerit?Hui, miten voi huimata tuolissa istuessa
Ihme huimauskohtaus yhtäkkiä.
Jos ihan välttämättä tahdot, niin voinhan minä vilkaista...Voisin laittaa mun ja alastulon pusukuvan Asiankannattajalle yyveenä.
on saattanu joskus ihan inan verran lipsahtaa lapinlisääJa kutsut ittees porvoolaiseks :O
Voi olla, pittää mittailla kohta, meni onneksi ohi. Aika hurja¨huimaus oliVerenpaineet humpsahti tai sokerit?
Se kyllä herättäis yleistä pahennusta siinä määrin, että vois vaikka maksaa vaivan.se on niin sievä ettei se herätä asiaankuuluvaa pahennusta
mutta jos mää pusuttelisin vaikka aakoota...
No niinpä niin :stick:on saattanu joskus ihan inan verran lipsahtaa lapinlisää
oliko siitä kuva palstalla?Minoon sentäs ollut homon kanssa sängyssä,
ihan vaan aiheuttaakseni pahennusta.
Ja ruutis ei viitti yhtä pusua...
No ei...oliko siitä kuva palstalla?
Huh, moni nolo juttu menneisyydestä pyyhkiyty juur poisjos ei ole kuvaa niin sitä ei tapahtunut
Sama täällä, olo on kuin katolisella papilla ripilläkäynnin jälkeen!Huh, moni nolo juttu menneisyydestä pyyhkiyty juur pois