The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäsköhän pitää palstataukoa kunnes toi homohomohomohomo-kohina loppuu...

Samoista saatanan vinkunoista +10 alotusta päivässä.
Eniten ottaa päähän nuo missä on semineutraali otsikko, avaat sen ja taas homolesbohomoluonnotonluonnollinenhomohomohetero.

En kestä! Yleensä mulla on lehmän hermot mutta rajansa lehmälläkin.

Eniten ottaa päähän nuo missä on semineutraali otsikko, avaat sen ja taas homolesbohomoluonnotonluonnollinenhomohomohetero.

Mä oon varmaan jotenkin erityisen tyhmä kun en oo noteerannut yhtään homo keskustelua. Ehkä mulla on vaan parempi suodatin.. :D

Mä oon varmaan jotenkin erityisen tyhmä kun en oo noteerannut yhtään homo keskustelua. Ehkä mulla on vaan parempi suodatin.. :D
Mä linnottaudun the ketjuun, omaan ihanaan lintukotoon niin pitkäks aikaa että toi H-hölinä laantuu. Käyn korkeintaan lispetin jouluketjuissa, ja nekin lisään kirjanmerkkeihin ettei tarvii avata etusivua olleska.

Harvoin ärsyynnyn palstalla mihikä,
mutta nyt mun päiväkahvit kera palstan on ihan pilalla,
ei homoudestakan nyt loputtomiin jaksa jankata. Räyh. Ja murr.

Ei niit tarvi avata. En o tosiaankaan jokaista viittiny edes vilkaista.
Jäljet johtaa samalle sylttytehtaalle, eli ketjun avaa joku asiaan JamesHirvisaarimaisesti suhtautuva, eli et nyt hänen avioliittonsa on alennettu rekisteröidyn parisuhteen tasolle ja voi nyyh.

Kyllä toi laantuu, sit kun noihin ei enää jaksa vastailla edes pikku provoilun merkeissä.

Jäljet johtaa samalle sylttytehtaalle, eli ketjun avaa joku asiaan JamesHirvisaarimaisesti suhtautuva, eli et nyt hänen avioliittonsa on alennettu rekisteröidyn parisuhteen tasolle ja voi nyyh.

Kyllä toi laantuu, sit kun noihin ei enää jaksa vastailla edes pikku provoilun merkeissä.
ette usko miten sinnikäs porvoolainen mää oon

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Eihän niitä tarttekaan avata, mut ois kiva kun etusivulla ois jotain muutakin.

Kyllähän ne hetken viihdytti,
mutta ei sama vitsi jaksa viidettäkymmenettä kertaa naurattaa.

Mut mun kiukku laantu jo, helpotti kun hetken tinttas jalkaa :D

Mua väsyttää ja laiskottaa. Haluan auton nyt heti. Vituttaa jo valmiiksi, kun pitää tänään soittella ämpärin kanssa ja neuvotella lapsen kuljetuksesta viikonloppuna. Sitten tulee joulu ja kaikkee, valokuvat on tilaamatta ja tietokonekin käyttäytyy niin hitaasti ja omituisesti, et epäilen sen levähtävän kohta (vuoden vanha josta loppu takuu kuukausi sitten. Ja lapsikin on korvaton kohnottaja.

Voisin tietty heittäytyä ihan homona homoilemaan homojuttuja joka homoketjuun, heitellä homoisteja ja homotismeja yms.
Mutt ei homo sentään meinaa jaksaa homottaa.

Huoh, musta ei oo porvoolaiseks pitkällä tähtäimellä.

Eikä homoks.

Voisin tietty heittäytyä ihan homona homoilemaan homojuttuja joka homoketjuun, heitellä homoisteja ja homotismeja yms.
Mutt ei homo sentään meinaa jaksaa homottaa.

Huoh, musta ei oo porvoolaiseks pitkällä tähtäimellä.

Eikä homoks.
... jos asiasta pitää jotain positiivista etsiä...

Ootteko hoksanneet, että mamumamuraiskaauliulimamupatjasossutaikaseinä- ketjuja ei o pariin päivään näkyny???

• Tykkää
Reactions: Inanna
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä