The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun lemppari jouluviisu on Näin sydämeeni joulun teen (mutta ei veskun esittämä, yrjöögh).
Tässä saattais olla mun lemppari:
:heart:
[video=youtube_share;__kQ1PCP6B0]http://youtu.be/__kQ1PCP6B0[/video]
Dean Martinin let it snow on myös ihanan tunnelmallinen!:heart:

Ei noita uusia joululauluja oikein voi ees kuunnella, ei niissä oo mitään tunnelmaa.
Jännä sinänsä.
Uusista hopeista ja popeista kyllä saa helposti kiinni;
Mulla soi nonstoppina Guettan Dangerous viimeyönä.:D

Me käytiin joulukirkossa pari vuotta sitten faijan ja sen vaimon kanssa.
Siinä istuttiin melkein eturivissä, neljä pahemman laatusta pakanaa.
Katosta ei sinkoutunut salamoita meitä kärventämään. Eikä virsikirjan pitely poltellut käsissä.

Hyvin se meni, en tiiä miks mutta pappi kertoi saarnassaan tarinan siitä kun hän oli metsästysseuran mukana ajossa yhden päivän. Olivat saaneet kaadonkin. Ja pappismies pääsi lihoja pilkkomaan. Oli jännää ja testosteronia ilmassa. Ja grillasivatkin, vau.

Ihan mielenkiintonen tarina mut kukaan ei keksinyt miten se liittyy jouluun,
ja hämmentyneistä ilmeistä päätellen kukaan ei keksinyt miten se liitty yhtään mihinkään.

Hieno kokemus, melkein tulin uskoon.

Perjantaina ko käytiin lempiystävän ja muksujen kanssa kaupassa, meitä vastaan tuli sangen herttainen muori joka ihasteli lapsia ja höpötteli mukavia koko porukalle. Olin ihan että aww, mutta sit se muori alkoi ihan yhtäkkiä selittämään miten kauniita me oltais, jos otettais lävistykset pois naamasta. Sitten voitais saada ehkä miehiäkin. Se siitä awwwista. Se jäi vielä naama ikkunassa kyyläämään meitä, ko mentiin sisälle.

Sangen hämmentävää.

• Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä