Mun lemppari jouluviisu on Näin sydämeeni joulun teen (mutta ei veskun esittämä, yrjöögh).
lyyäänkö taas kossusta veikka?
Kannattaa ottaa het napsut pakkasesta kun alkaa kurkkua karhaamaan.! Se tuntuu oikeesti auttavan.=)
Täällä ollan edelleen kirkossa. Ollaan oltu syntymästä asti.....mitälie tapakristittyjä.
varasta se jos häviätMun uskonto kieltää kossun oston ja kansantanhut.
Käyttekste joulukirkossa?samma häär, vakaumus on matalahko mutta ei ole tullut erotuksikaan
varasta se jos häviät
Jallu onkin parempaa. Ja tanssin tekninen määritelmä on "turhaa pyörimistä hyvän tavaran ympärillä".Mun uskonto kieltää kossun oston ja kansantanhut.
Jallu onkin parempaa. Ja tanssin tekninen määritelmä on "turhaa pyörimistä hyvän tavaran ympärillä".
akat käy, ukot eiKäyttekste joulukirkossa?
Tässä saattais olla mun lemppari:Mun lemppari jouluviisu on Näin sydämeeni joulun teen (mutta ei veskun esittämä, yrjöögh).
Mikäs siellä joulukirkossa nyt niin ahistaa teitä miehiä.akat käy, ukot ei
Se on kuule silleen, että sillo ku muut on kirkossa niin saa olla kotona rauhassaMikäs siellä joulukirkossa nyt niin ahistaa teitä miehiä.
Meilläkään ei isukki halua mennä.
ei ahista mutta ei oikeen kiinnosta eikä jaksa mennäMikäs siellä joulukirkossa nyt niin ahistaa teitä miehiä.
Meilläkään ei isukki halua mennä.
Käyttekste joulukirkossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30477907:Se on kuule silleen, että sillo ku muut on kirkossa niin saa olla kotona rauhassa
Mä en pysty, tämmönen pakana luultavasti syttyy tuleen kirkon ovella
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30477907:Se on kuule silleen, että sillo ku muut on kirkossa niin saa olla kotona rauhassa
Mä en pysty, tämmönen pakana luultavasti syttyy tuleen kirkon ovella